Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Red cherrys
Doncs l´altre dia que vaig netejar el filtre, quina sorpresa, totes les críes de gambes vivint a dins, tant panxes! ;-)
"Por supuesto, los ciudadanos de Ankh-Morpork siempre mantenían que el agua del río era increíblemente pura. Cualquier agua que hubiera pasado por tantos riñones, razonaban, tenía que ser pura a la fuerza".

165L Popondetta furcata - Danio rerio - Puntius titteya - Ancistrus sp - Hyphessobricon pulchripinnis - Paracheirodon innesi - Pangio kuhlii - Trigonostigma heteromorpha + Caridines i Planorbis (Gràcies Jaume71!!!)

Vallisneria, Bacopa, Echinodorus , Limnophila, Cryptocoryne i Anubias.
Esclarmund escribió:Doncs l´altre dia que vaig netejar el filtre, quina sorpresa, totes les críes de gambes vivint a dins, tant panxes! ;-)

Ostres,

el segon cas que escolto en poc temps. Vivint a les fosques i amb corrent constant... :eek:
ismacarv escribió:Vivint a les fosques i amb corrent constant... :eek:

Si t'ho pares a pensar, possiblement siguin condicions molt més semblants a les naturals (esquerdes de roques, vegetació espessa, ...) que no pas exposades a la vista de depredadors a plena llum Wink

Fa ja molts anys m'hi vaig trobar un kuhlii que ves a saber quant temps hi duia dins el filtre! Big Grin
Ara ja no en tinc, però cada vegada que netejaba un filtre, la multitud de cargols pomes que hem trobaba era tremendo.

I grans, bastant mes que una canica. I el mes sorprenent, amb tots els colors ben llampants, marrons, marfils i blaus.

Apa, dew
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
ismacarv escribió:Ostres,

el segon cas que escolto en poc temps. Vivint a les fosques i amb corrent constant... :eek:

...i teca molta teca. Bacteries a saco i altres microbitxillos excelents per les criesBig Grin

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  red cherrys con caracoles manzanas y guppys Joplins 7 7.050 14-01-2009, 20:30
Último mensaje: Pere Sastre

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)