Hem afegit un sistema de "M'agrada" al fòrum. Així podrem dir si ens agraden les entrades que facin els companys / Hemos añadido un sistema de "Me gusta" en los foros. De esta manera podremos decir si nos gustan las entradas de los foreros.

Hem desactivat per uns dies la secció de Patrocinadors, som renovant els contractes de col·laboració de l'any vinent / Hemos desactivado por unos días la sección de Patrocinadores, estamos renovando los contratos de colaboración del año que viene.

{myadvertisements[zone_1]}
Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Quan planto?
Bona tarda companys/es!

Quin moment es l´idoni per plantar al meu 300L.?

Avans de ciclar, amb un pam d´aigua, amb la urna plena, després de ciclar...? Em podeu ajudar?

Quin substrat nutritiu em recomaneu? A poder ser que no sigui molt car, recordeu que es un 300 i hi ha molta superfície. Akadama...? Em podeu fer cinc cèntims per anar preparant el tema?

Gràcies.

Jordi
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
Responder
{myadvertisements[zone_3]}
Bona nit Big Grin
Una idea:

http://lascosasdelkarlos.blogspot.com.es...l-con.html

Adeu
Responder
Pots plantar en sec, amb un pam daigua o amb laquari ple daigua que a les plantes no els hi pasa res perque no estigui ciclat
Si es una urna gran i alta potser es mes comode en sec amb el substracte mullat Ttot i que costa mes fer-se una idea de com queden les plantes altes de tall.

Si trigues una estoneta pots anar pulveritzant de tant en tant amb aigua perque no s' assequin. L'omples amb cura, programes la llum, co2 en marxa i a disfrutarBig Grin

Salutacions
Responder
Vaig prenent nota dels vostres concells companys.
Gràcies Lanchone i Pavon!

Percert, no vaig gaire bé en creativitat i m´interessaria poder trobar algún puesto d´on treure idees. He llegit que hi ha com uns "Layout" d´aquaris plantats.
On treballo un LayOut es com un mapa esquematitzat o podem veure la ubicació exacte de cada element que hi ha, ja sigui una màquina, un extintor, una taula, un dipòsit...

NOTA per algún moderador: em vaig colar al obrir aquest Post aqui, potser seria milor traslladar-lo a la secció de Plantes. Gràcies
Responder
Et deixo aixo, per fiplar:
http://showcase.aquatic-gardeners.org/2012/
Es terrible el que es veu per ahi...
Responder
Gràcies pel vostre interès!

lanchone escribió:Bona nit Big Grin
Una idea:

http://lascosasdelkarlos.blogspot.com.es...l-con.html

Adeu

He estat llegint i en molts llocs la gent comenta que aquest tipus de substrat nutritiu puja la duresa de l´aigua considerablement, també puja el Ph i es disparen els nitrats.
Prou complicat tot, no? Almenys per a mi que m´estic iniciant.

Alguna proposta mes, sugerència...?

Gràcies a tots/es!

Confusedmiley20:
Responder
Thanks for the explanation, I tell him I pass by dauer and had a good variety and very nice.

Braindumps mybraindumps.net
my-braindumps mybraindumps
learnspanishonline learn spanish
Responder
Y aquí que pasó?
Iwagumi 54L - 8 Danio margaritatus (Galaxy), 9 Danio erythromicron, 5 Corydoras Pigmea, 1 trichopsis pumila, muchas neocaridina heteropoda var. orange, Anubias nana, hemianthus callitrichoides "cuba", rotala wallichii, Fira moss, fissidens fontanus.

Pysgod.com - Intentando crear un directorio de tiendas de acuariofilia en España. ¿Me ayudas? pysgod.com
Responder
Pos ni idea, però si TRONERA feia la pregunta de com plantar el març de 2013, suposo que ja ho haurà fet... Big GrinBig GrinBig Grin
Responder
David Fernández escribió:Pos ni idea, però si TRONERA feia la pregunta de com plantar el març de 2013, suposo que ja ho haurà fet... Big GrinBig GrinBig Grin

ui, ui, ui.... que va, que va... el nostre amic TRONERA està escrivint la viquipèdia dels aquaris Big Grin Big Grin Big Grin

Si es capaç d'assimilar tot, quan munti el seu projecte serà la reòstia Wink
Responder

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)
{myadvertisements[zone_2]}