Hem afegit un sistema de "M'agrada" al fòrum. Així podrem dir si ens agraden les entrades que facin els companys / Hemos añadido un sistema de "Me gusta" en los foros. De esta manera podremos decir si nos gustan las entradas de los foreros.

Hem desactivat per uns dies la secció de Patrocinadors, som renovant els contractes de col·laboració de l'any vinent / Hemos desactivado por unos días la sección de Patrocinadores, estamos renovando los contratos de colaboración del año que viene.

{myadvertisements[zone_1]}
Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Calentador de fons
Bona nit companys/es!

Que opineu dels calentadors de fons per a un 300 l? Es realment necessari? Val la pena? Diuen que es per evitar l´efecte "peus freds" de les plantes. Es a dir, a mes teperatura els substrat nutritiu aporta mes nutrients.

Em podeu ajudar?

Gràcies
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
Responder
{myadvertisements[zone_3]}
Jo només et puc dir que si tens peixos cavadors (com molts dels meus) ho has de tenir en compte per a veure com el muntes o si realment el poses. Clar que amb un plantat potent tampoc posaràs peixos que remenin la decoració...
Responder
Eip Jordi!

El tema dels cables calentadors té el seu sentit ja que afavoreix el flux d' aigua a través del substracte. D' aquesta manera s'incrementa sobretot l' intercanvi de gasos.

Però si tens l'aquari dins de casa no t' has de preocupar massa per aquest tema. Tenint en compte el bon clima que tenim, en una casa climatitzada la diferencia entre la temperatura del substracta i la columna d' aigua no serà gaire exagerada.

Diferent seria si vols montar l' aquari en una galeria, garaig, traster, ... on la temperatura a l' hivern pot baixar bastant.

Salutacions
Responder

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)
{myadvertisements[zone_2]}