Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Com treure el verdum?
Bona tarda companys/es!

Podrieu dir-me com treieu el verdum que va sortint als aparells que tenim a dins la urna? Tinc un reactor de CO2 transparent que em vam donar i n´està ple!

Cap truc?

Confusedmiley2:
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
Truc? Rasca, rasca Big Grin

Això sí, hi ha molts "cachibaches" per rascar Confusedmiley2:
Amb lleixiu mates d'arrel totes les algues.

Ara bé, ho has de netejar a consciencia o et carregues tot un cop dins l'aquari Big Grin
Salutacions,

MIJABA.
Ho deixaré una nit en remull (aigua i llegiu) perque s´estovi tot i amb un respallet de dents a rascar.

Es un reactor de CO2, marca JBL, d´aquells que es poden ampliar en alçada ficant mes moduls.

Gràcies
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
El que faig jo per netejar la pedra difusora del CO2 es sumergir amb salfumant tota la nit, despres aclareixo amb aigua de l'aixeta i llestos!!!
Estoy de acuerdo con el salfuman, lo dejas en agua con algo de salfuman y luego lo aclaras con agua. No hace falta que lo dejes toda la noche, con 1 hora debería ser suficiente.
No pasa nada si hay algún resto de salfuman ya que se disuelve y en pequeñas dosis no es nocivo para los peces.
Lo que tengo, busco e intercambio: http://www.aquariofilabcn.org/forum/show...php?t=6471

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  com treure taques silicona? gem.b 2 2.556 23-02-2013, 17:34
Último mensaje: gem.b

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)