Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Algunas fotillos
Pos el que deia... fa unes setmanes vai pillar uns LPS grans que estaban fets merda... tot confiat jo en que els recuperaría... Lo dolent no es q al dia seguent habessin caigut... lo dolent va ser el que va venir despres...

Ja m`habia pasat quelcom similar un altre cop... ja diuen que el hombre es el único animal que tropieza dos veces con la misma piedra... i jo soc molt animal XD

Resultat, no nomes van caure els tres nous... van endurse pel davant

despres de setmanes lluitant, va caure el meu estimat gusiluz

[Imagen: 009-001.jpg]

I el que mes lamento de toto... la scoly de M70 :S
Aquesta va caure de forma fulminant, ara q estaba recuperada y creixent :C

[Imagen: 012-001-1.jpg]

I per acabar-ho de arreglar... van entrar al mateix cop dues plagas q ma tenen negre...

[Imagen: 042-001.jpg]

Aiptasias i una merda que crec q es ciano verda... total... que podría haberme fotut les tres peces noves a recuperar pel...

Pero vaya, el mes que ve comença la lluita contra elles i una quarentena per si de cas...

Com a minim, LPS de caps petits i la resta de coses no es veuen afectades.

Encara queda alguna cosa chula.

Ho sento Miquel :C de veritata :C
Ahir nit va començar el tractament... i sembla que va la mar de be Smile la cyano verda aquesta esta practicament fulminada ja Smile

Unes fotillos sobrants de l`altre dia Tongue

[Imagen: 018-001.jpg]

[Imagen: 037-001.jpg]

[Imagen: 034-001.jpg]

[Imagen: 026-001.jpg]

[Imagen: 046-001.jpg]
Hòstia, no havia vist el post.
Un minut de silenci per l'scoly ;-(
En fin. No et preocupis.Aquestes coses passen.
A veure si s'arregla el problema aviat.
Un parell de cosetes noves

[Imagen: 008-001-1.jpg]

Es un cargol de sorra... i l`aquari es 100 x 100 roca... pero l`hi donare una oportunitat XDD

[Imagen: 029-001.jpg]

Aquesta esta chuscadisima... pero si s recupera, molara ;P
[Imagen: 023-001-1.jpg]

[Imagen: 017-002.jpg]

[Imagen: 030-001.jpg]

[Imagen: 027-001-1.jpg]

[Imagen: 028-001-1.jpg]

[Imagen: 014-001-2.jpg]
Quina passada de fotos, però clar, sense els models tampoc serian el mateix jejeje, així qui vols q guany els concursos de fotos, presiosos!!!
*Acuario 240l comunitario
*Acuario 94l Tylomelania+ cherrys 
*Brico estanquito casero 60 l, medakas
Nanuuu quina passada de fotillos! A veure si em fas alguna foto a mi pq fas magia amb la camara!!! jajajaja

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Una fotillos del sump II quino69 10 3.516 07-03-2009, 18:34
Último mensaje: quino69

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)