Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Per fi...468 litres!
Bones,

després de quatre mesos aquest és l'aspecte de l'aquari
[Imagen: IMG-20131021-WA0001_zps1a37f796.jpg]

Encara no està del tot estable, hi ha una mica de ciano amagada darrere les roques, i els fosfats van variant entre 0,04 i 0,08. Per aconseguir més estabilitat he muntat un refugi amb chaeto
[Imagen: 2013-10-21122615_zps8c7971ef.jpg]

Les algues no han desaparegut del tot, però van a menys molt lentament, a veure si amb chaeto desapareixen del tot.

El creixement dels coralls, també és bo, aqui un parell de fotos amb un mes de diferència
[Imagen: blava1_zps8c2b38be.jpg]
[Imagen: blava2_zps28167467.jpg]

La part negativa és que hi ha una peça que mostra STN. La acro groga comença a blanquejar per la base. Tinc els nitrats a 0,2 i segurament li falten nutrients. Lo curiós és que mostra signes de creixement. Fa tres dies he començat a alimentar amb Coral Vitalizer ja que encara que augmenti l'alimentació dels peixos, els nitrats no pugen.
[Imagen: 2013-10-21125724_zpsfdd055a0.jpg]

Vosaltres què farieu?

Salut!
Hola,

Doncs jo el que et diria es que disfrutis la meravella de aquari que t'has fet!! Confusedmiley2:

També et diría que ens convidis a veure'l en viu, jejeje.

Jo tinc corals dels que et puc pasar esqueixos, pero no son tan selectes com els teus.

Fins aviat

Salva
Mmmmm...

un Japonicus. M'encanten!!!!

M'agrada el acuari sense sorra. Es net.

per a mi el problema es que tinc làbrids, i per a ells la sorra es vital

Molt macu. Pinta molt be

Felicitats
OOOOO que cabron!!!!!! el rubriventralis es un dels meus preferits !!!

Y el japonicus tb !!! ara a cebarlo pq sa posi com un tocinet XDD
Salvador Borràs escribió:Hola,

Doncs jo el que et diria es que disfrutis la meravella de aquari que t'has fet!! Confusedmiley2:

També et diría que ens convidis a veure'l en viu, jejeje.

Jo tinc corals dels que et puc pasar esqueixos, pero no son tan selectes com els teus.

Fins aviat

Salva

Gràcies Salva!! Ja el disfruto ja, però sempre hi ha algo que es pot millorar. La ciano, ja marxarà, igual que les algues, però la acro que s'està pelant em fotria molt perdre-la.

Lo de venir-lo a veure, doncs quan vulguis, tens les portes obertes. Encara que no llueix tant com el teu!!

I lo dels esqueixos, mai dic que no a un esqueixet Confusedmiley1:
Joan1791 escribió:Mmmmm...

un Japonicus. M'encanten!!!!

M'agrada el acuari sense sorra. Es net.

per a mi el problema es que tinc làbrids, i per a ells la sorra es vital

Molt macu. Pinta molt be

Felicitats

Gràcies Joan! Doncs si t'agrada el japonicus, mira una foto més aprop. Es de quan va entrar, que encara estava primet, ara ja ha agafat alguns mil·ligrams més de pes.
[Imagen: IMG_6243_zps3791d0eb.jpg]

Respecte el que comentes dels làbrids jo també dubtava sobre si posar-lo o no perquè no hi tinc sorra, però a Coral Reef em van deixar un llibre sobre làbrids on s'explica quines necessitats tenen respecte els amagatalls i llocs on dormir. Doncs resulta que hi ha làbrids que poden viure perfectament sense sorra, però sí que han de tenir molts amagatalls a la roca com és el meu cas. Els de la família dels cirrilabrus, com en aquest cas el rubiventralis, són d'aquests que el llibre no esmenta res sobre la necessitat de tenir sorra però sí de tenir molts forats i amagatalls a la roca. El mateix amb la família dels Paracheilinus, com per exemple el McKoskeri. En canvi, el mateix llibre, especifica que per la família dels Halichoeres sí que és necessari tenir sorra.

Una bona manera de tenir una orientació sobre si dormen o necessiten dormir a la sorra és la seva morfologia. Tant en els cirrilabrus com els paracheilinus que tinguin aletes primes i llargues, segurament no dormin a la sorra perquè sino se les destrossarien. En canvi el Halichoeres crysus per exemple, si que dorm sota la sorra, i la seva morfologia no pateix perquè te un cos allargat i compacte.

Aquesta informació a mi em va convèncer, i el làbrid de moment està encantat de la vida!
ANB001 escribió:OOOOO que cabron!!!!!! el rubriventralis es un dels meus preferits !!!

Y el japonicus tb !!! ara a cebarlo pq sa posi com un tocinet XDD

Toni!! Jejeje, ja se que t'agrada ja el rubriventralis. És molt guapo! I el Japo s'està posant com un bacó.

Quan tingui un moment a veure si puc fer una foto decent al rubri, perquè es mou molt i no és fàcil.
Per cert...cap recomanació respecte la acro?
Tanda de fotos...
[Imagen: platgroc_zps7bfaab95.jpg]

[Imagen: rubri3_zpsaa525d95.jpg]

[Imagen: IMG_6397_zpscf6c928f.jpg]

[Imagen: tenuis3_zpsba26d69a.jpg]

[Imagen: tricolor2_zps42a9cfa0.jpg]

[Imagen: Panoramica4_zpsff210712.jpg]
seral escribió:tanda de fotos...

[Imagen: rubri3_zpsaa525d95.jpg]

waaaaaaaaaaaaaaaa

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  96 litres salats Seral 6 2.852 26-09-2012, 16:18
Último mensaje: Seral
  aquari 60 litres albertus 6 2.673 09-10-2006, 20:26
Último mensaje: Edu O.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)