Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Per fi...468 litres!
Bones...

S'ha acabat el projectar, s'ha acabat el pensar en el possible equip, i sobretot el que més temps ha costat, s''ha acabat el estalviar!

Em comencen a arribar els materials per muntar el salat de 468 litres. Us explico una mica els components principals...

Urna serà de Sirocco 130X60x60 de 15mm
Taula d'acer inoxidable.
Taula Inox
Skimmer Deltec SC2060
2 Bombes Tunze 6105 + Multicontroler 7096
2 reflectors Lumenarc amb ballastres Lumatek de 250-400W per HQI
2 T5 de 54W per actíncs
Bomba de pujada EHEIM 3000l

De l'aquari de 150 litres que tinc ara mateix muntat i que aviat desmuntaré aprofitaré les peristàltiques Grotech i la bomba de pujada NewJet de 1000-1700h que utilitzaré pel refrigerador que no se si comprar encara.

I a falta de fotos d'animals, de moment algunes dels material que ja tinc...
[Imagen: 2013-04-06140125_zpsb3c3603f.jpg]
[Imagen: 2013-04-09122729_zps2b5c3330.jpg]
[Imagen: 2013-04-09123000_zps109af686.jpg]
[Imagen: 2013-04-09123224_zps30fcc19b.jpg]

I el que hauria de ser l'aspecte final de tot plegat...
[Imagen: sketchupreef_zpsa1e75584.jpg]

A finals de Maig m'arriba l'urna i com que utilitzaré roca morta passaré l'estiu fent el ciclatge i maduració. Com que utilitzaré HQI segurament la temperatura de l'aquari pujarà bastant. Creieu que durant la maduració és necessari tenir un refrigerador?

Espero aconseguir aquaris tan guapos com els que teniu molts de vosaltres per aquí. A per cert per si no ho heu deduit per l'equipament, serà un reef dominat sobretot per SPS.

Salutacions!
Bé, un aquari ben plantejat pel que fa al tema equipament.

Pel que fa al refrigerador, contra més aviat el col·loquis millor.

Felicitats!
Hola,
Tengo uno a la venta.
Es un Ab Aqua Medic Titan 500

Saludos
Pavel
Seral, aquest aquari te una pinta increible! M'agrada l'acabat integrat a la paret...

Espero amb ànsies noves fotografíes del procès.

Seguiré d'aprop aquest projecte Wink
Salutacions,

MIJABA.
Bones,

La cosa ha avançat bastant aixi que toca actualitzar! Ja estic fent el ciclatge. Total 25 kgs de roca morta pero força curada i 5 kgs de roca ben viva de l'antic aquari.

De l'antic aquari tambe he traspassat un sarco, una euphilia, una wellsophillia, unes ricordees, una lysmata y un premma.

Crec que un parell de fotos ho explicaran millor que res...ara toca esperar i controlar les ganes de posar-hi mes animalons.

[Imagen: 2013-06-05195230_zpseff126b3.jpg]
[Imagen: 20130608_214913_zps5f6fea00.jpg]
Me recuerda a acuarios XXL de la cadena Xplora de TV
Lo que tengo, busco e intercambio: http://www.aquariofilabcn.org/forum/show...php?t=6471
Jajaja ellos lo hubiesen puesto dentro de un pinball o una maquina de cocacola!
Pinta molt be estic ansiós per veure com evoluciona no deixis de mantenir-nos al dia.
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
Me uno a este post para seguirlo, enhorabuena!
240 litros acuario comunitario con Discos.
91 litros acuario de engorde alevines Disco.
38 litros acuario gambario con CRS y CBS.
Molt chulu si senyor !!!

Ma mola molt la roca de la dreta.

Pero lo de posar HQI ... ames tencats dins estructura... refredador engegat toto l`any... aire acondicionat a l`habitacio tot l`estiu...
El refredador, a poc que puguis, treulo al balco... o ben lluny... a un lloc per on ni hi pasis aprop XD

Jo habes invertit en uns bons leds, es mes comode, suaras menys... i a mig termini mes barat.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  96 litres salats Seral 6 2.853 26-09-2012, 16:18
Último mensaje: Seral
  aquari 60 litres albertus 6 2.676 09-10-2006, 20:26
Último mensaje: Edu O.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)