Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Caridina Red Cherry ovades.
pavon escribió:Exacte. Les femelles acostumen a ser mes grosses , mes vermelles, marquen la taca groga (en adultes ben vermelles no es veu tant) i les plaques del torax acaben en una punta mes marcada per donar espai i protegir els ous.
Llastima que no tinc cap foto a ma ara mateix

Si en tens nomes 4 et costara una mica establir la colonia. Si coincidim un dia a la aab et puc portar alguna mes.

Ja veuras com ben aviat disfrutes veient cries petites

Salutacions

Ara quan he arribat a casa només n'he vist 3 però totes eren bastant vermelles i 2 amb taca grogm'ha semblat veure la taca groga a totes 3... he mirat per internet i la veritat és que les meves són potser massa vermelles (seran totes femelles?)

Si me'n portes les acceptaré de bon grat!!Confusedmiley4:
Actualment amb poc temps, poca fauna i encara menys flora, però intentant cuidar sempre bé als amfitrions...

Aquari Blau 38L amb: Melanotaenia praecox i Pseudomugil furcatus, Cargols Clithon i Anubias 

Enric
Donals proteina aviam si aixi s`animen.
I finalment, aquí tenim la resposta.

[Imagen: img6038o.jpg]

Em pensava que al tenir les Caridina a l'aquari comunitari, les gambetes es quedarien al sustrat o a la molsa de java; però ha resultat que es mouen molt, neden i donen salts... Tot un reclam per la resta d'habitants del meu comunitari.

Al passar-los al gambari específic, ja es comencen a veure les primeres microgambetes.

Confusedmiley2:

Gràcies pels vostres consells.
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Com estan les minigambetes Ricard? Suposo que ja deuen haver crescut...

A mi, gràcies a les gambes que em va donar Pavon, ara ja tinc una bona colla de gambes voltant per l'aquari, tot i que el primer dia estaven completament amagades... Ahir ja vaig veure a una de completament ovada... a veure si tira endavant i començo a veure minigambetes també al meu!!!Big Grin
Actualment amb poc temps, poca fauna i encara menys flora, però intentant cuidar sempre bé als amfitrions...

Aquari Blau 38L amb: Melanotaenia praecox i Pseudomugil furcatus, Cargols Clithon i Anubias 

Enric
esarro escribió:Com estan les minigambetes Ricard? Suposo que ja deuen haver crescut...

A mi, gràcies a les gambes que em va donar Pavon, ara ja tinc una bona colla de gambes voltant per l'aquari, tot i que el primer dia estaven completament amagades... Ahir ja vaig veure a una de completament ovada... a veure si tira endavant i començo a veure minigambetes també al meu!!!Big Grin

Hola Enric,

Pots veure-les tu mateix:

[Imagen: IMG_20130528_195426.jpg]

[Imagen: IMG_20130528_195451.jpg]

[Imagen: IMG_20130528_195541.jpg]

De moment amb moltes microgambes, però creixen molt lentament.
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Potser sí, però ja no són micro i ja són mini!!

I fan bona pinta!!!

Enric

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Nuevo proyecto Caridina Taiwan Eloy 1 1.387 05-12-2015, 02:10
Último mensaje: Carlos Samurai
  nou projecte per a las caridina taiwan lampibcn 4 2.074 17-04-2014, 20:09
Último mensaje: glorius
  Llinatge de la Caridina Cantonensis en PDF. MIJABA 1 1.309 16-02-2014, 12:18
Último mensaje: MIJABA
  Caridina i mudes Ricard 8 3.793 11-05-2013, 16:21
Último mensaje: pavon

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)