Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Caridina Red Cherry ovades.
Hola a tothom,

Tinc dues Caridina Red Cherry ovades i una Sakura també ovada, però o bé no prosperen o no acaben de desprendre els ous.

Sabeu que pot estar passant?

[Imagen: 60390833.jpg]
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
20-30 dies crec que tarden en alliberar els ous.

Si tens l'aquari molt plantat es normal que no vegis les cries són molt petites!

Pero alguna enganxaràs pel vidre pastant...

Jo no em preocuparia, si s'oven, bona senyal.

PD: Ja has estrenat el subfòrum? Wink
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA escribió:20-30 dies crec que tarden en alliberar els ous.

Si tens l'aquari molt plantat es normal que no vegis les cries són molt petites!

Pero alguna enganxaràs pel vidre pastant...

Finalment estic ciclant el nanoaquari per posar la Caridina Red Cherry "Sakura", he posat arlita de capa inferior com a substarat i grava negra de sílice.

A veure quin resultat em dóna!
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Nomes has de vigilar el filtre que no s'empassi les cries i si ho fa que les puguis recuperar com en cas dels eheim clasics i que no hi hagi cap peix que se les foti

Ja veuras com al final tens cries

Salutacions
Les tens amb galaxy ?
pavon escribió:Nomes has de vigilar el filtre que no s'empassi les cries i si ho fa que les puguis recuperar com en cas dels eheim clasics i que no hi hagi cap peix que se les foti

Ja veuras com al final tens cries

Salutacions

El Fluval Edge ja ve amb una esponja de foamex negre per posar a l'aspiració del filtre de motxilla. Aquests canadencs ho tenen ben estudiat.

[Imagen: pPETS-6228978dt.jpg]

ANB001 escribió:Les tens amb galaxy ?

Actualment les tinc al comunitari, les Caridina Red Cherry encara porten els ous, però la Sakura ja no els hi he vist... creus que han fet de mariscada?

Com van les gambes? has vist alguna cria ja de la Sakura o hi ha algun peix que s'ha quedat ben content?

Les meves red cherry de moment res de res... com se sap si són mascle o femella? Les he comprat igual, eprò en tinc dues que són molt vermelles i dues que són més transparents (cap porta ous)...
Actualment amb poc temps, poca fauna i encara menys flora, però intentant cuidar sempre bé als amfitrions...

Aquari Blau 38L amb: Melanotaenia praecox i Pseudomugil furcatus, Cargols Clithon i Anubias 

Enric
esarro escribió:Les meves red cherry de moment res de res... com se sap si són mascle o femella? Les he comprat igual, eprò en tinc dues que són molt vermelles i dues que són més transparents (cap porta ous)...

Bé, ja he vist que les dos gambes més vermelles ja tenen una zona grogosa a la part superior i dos que no... O sigui que suposo que tinc dos mascles (tot i que un dels mascles s'ha tornat una mica més vermellós que abans) i 2 femelles, que ja estan preovades... A veure què tal!!!
Actualment amb poc temps, poca fauna i encara menys flora, però intentant cuidar sempre bé als amfitrions...

Aquari Blau 38L amb: Melanotaenia praecox i Pseudomugil furcatus, Cargols Clithon i Anubias 

Enric
esarro escribió:Bé, ja he vist que les dos gambes més vermelles ja tenen una zona grogosa a la part superior i dos que no... O sigui que suposo que tinc dos mascles (tot i que un dels mascles s'ha tornat una mica més vermellós que abans) i 2 femelles, que ja estan preovades... A veure què tal!!!

Exacte. Les femelles acostumen a ser mes grosses , mes vermelles, marquen la taca groga (en adultes ben vermelles no es veu tant) i les plaques del torax acaben en una punta mes marcada per donar espai i protegir els ous.
Llastima que no tinc cap foto a ma ara mateix

Si en tens nomes 4 et costara una mica establir la colonia. Si coincidim un dia a la aab et puc portar alguna mes.

Ja veuras com ben aviat disfrutes veient cries petites

Salutacions

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Nuevo proyecto Caridina Taiwan Eloy 1 1.387 05-12-2015, 02:10
Último mensaje: Carlos Samurai
  nou projecte per a las caridina taiwan lampibcn 4 2.074 17-04-2014, 20:09
Último mensaje: glorius
  Llinatge de la Caridina Cantonensis en PDF. MIJABA 1 1.309 16-02-2014, 12:18
Último mensaje: MIJABA
  Caridina i mudes Ricard 8 3.793 11-05-2013, 16:21
Último mensaje: pavon

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)