Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aquaterrari (work in progress)
MIJABA escribió:Tiu està molt guapo!

Com has fet l'efecte de la boira? :confused::confused::confused: :eek::eek::eek:

L'efecte boira és amb un nebulitzador d'ultrasons per a nadons com aquest (es veu en alguna de les fotos panoràmiques):

[Imagen: 3243.jpg&alto=332&ancho=350&calidad=90&aprop=0]

El conecto a una tub de goma ample que va a dins l'aquaterrari
Pues estan muy chulos jauma, ahora desmontaras para poner el fondo?
Jaume!

Quina passada! T´està quedant de puta mare! Realment el fons aques queda molt bé. Es pot combinar amb algun altre tipus de fibra per poder fer degradats de textures o sempre queda igual d´uniforme?

M´apunto la idea!
"Por supuesto, los ciudadanos de Ankh-Morpork siempre mantenían que el agua del río era increíblemente pura. Cualquier agua que hubiera pasado por tantos riñones, razonaban, tenía que ser pura a la fuerza".

165L Popondetta furcata - Danio rerio - Puntius titteya - Ancistrus sp - Hyphessobricon pulchripinnis - Paracheirodon innesi - Pangio kuhlii - Trigonostigma heteromorpha + Caridines i Planorbis (Gràcies Jaume71!!!)

Vallisneria, Bacopa, Echinodorus , Limnophila, Cryptocoryne i Anubias.
Hola Ignasi, doncs la veritat és que no ho sé. Una opció seria mirar de recobrir-lo amb pedra polvoritzada, però com que l'elastopur és negre no sé jo si es mantindrà bé el color... tot i que penso que potser sí. Potser m'animo i en faig alguna prova.

Jo vaig fer un inventillo fent una massa amb cola de PVC (translúcida) i pedra polvoritzada: http://www.aquariofilabcn.org/forum/show...php?t=1693. L'avantatge és que la massa inicial de base era barrejant la pols amb la cola. Després, l'acabat era (igual que faig ara amb la fibra de coco i l'elastopur) posar més pols per sobre i retitrar després de sec.
Jo estava entestat en fer servir aquesta tècnica amb l'aquaterrari, però la pudor de disolvent de la cola de PVC triga setmanes en desapareixer. Sort que en Marcos em va convèncer amb l'elastopur. Si tinc un moment, aquest cap de setmana el provo amb pols d'arlita.

De fet, veient que amb la fibra de coco no s'aprecia gents el fons negre, seria previsible que amb sorra per sobre quedés igual de tapat.
Seria genial poder tallar-ne un per posar-lo al de 165L. De fet amb aquesta textura terrosa és ideal...

Com el fixes al vidre? Es pot modelar per amagar-hi el tub del filtre i els calentadors a dins?

Hi veig moltíssimes possibilitats i una desena de birres, amunt, avall.
"Por supuesto, los ciudadanos de Ankh-Morpork siempre mantenían que el agua del río era increíblemente pura. Cualquier agua que hubiera pasado por tantos riñones, razonaban, tenía que ser pura a la fuerza".

165L Popondetta furcata - Danio rerio - Puntius titteya - Ancistrus sp - Hyphessobricon pulchripinnis - Paracheirodon innesi - Pangio kuhlii - Trigonostigma heteromorpha + Caridines i Planorbis (Gràcies Jaume71!!!)

Vallisneria, Bacopa, Echinodorus , Limnophila, Cryptocoryne i Anubias.
MIJABA escribió:http://www.locosporlasranas.com

Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Gracias Miquel Big GrinBig Grin
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]
Jaume71 escribió:Si tinc un moment, aquest cap de setmana el provo amb pols d'arlita.

De fet, veient que amb la fibra de coco no s'aprecia gents el fons negre, seria previsible que amb sorra per sobre quedés igual de tapat.

Yo realicé pruebas con arena de río de una granulometría muy fina (cribada con tamiz de un micraje inferior a la arena de sílice ) y el resultado no fue ni mucho menos el esperado. Con el "elastopur real" imagino que hubiese sido muy diferente, pero con el elastopur m ....
Lo del polvo de arlita es muy buena idea y creo que sí puede funcionar.
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]
Por cierto, cuando me refiero al elastopur real, me refiero a :
http://terribilis.net/tienda/index.php?m...ucts_id=38

Resina de dos componentes, de una calidad muy buena, de rápido secado (aprox 1 hora, un gran inconveniente para trabajar cómodamente), y que otros de sus punto flojos es que una vez mezclado los componentes se ha de desechar todo el sobrante.
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Aquaterrari per Neurergus crocatus Carlos Samurai 9 11.127 22-01-2018, 03:40
Último mensaje: brenega

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)