Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Em presento, el meu mini-nano aquari!
Després de la remodelació, l'acuari està pràcticament igual.

[Imagen: foto5_zpsdfb16628.jpg]

Vaig treure alguns habitants per tal que l'antennarius no se'ls mengés:

-Les dues thor amboinensis

-La lysmata wurdemanni
[Imagen: foto7_zpse11bac6f.jpg]-

-El neopetrolisthes maculatus (cranc porcellana)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=7oM5b3QVXZY&feature=player_detailpage"]IMG2814 - YouTube[/ame]

-I també em van aconsellar que tragués les mini max, no fos cas que se'm mengés a l'antennarius Sad

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=VlOcKdb65Cc&feature=player_detailpage"]IMG2818 - YouTube[/ame]

I he afegit:

-L'antennarius maculatus
[Imagen: IMG_1011_zpsa63f1926.jpg]

-Un petit trombus "trepador"
[Imagen: foto-2_zps191c286e.jpg]

-I una ophiura,... de moment petita
Hola Joel. Quan veig veure l'Antennarius a la botiga el primer que vaig fer és preguntar per qui era, dons pensava que era per l'amant oficial dels Antennarius, el Toni. La seva resposta va ser que per "mucho a su pesar" no era per ell. jeje

El tens molt maco, i no he vist masses Strombus amb la closca tant neta, com t'ho fas? Big Grin

Si no recordo malament la coloració del teu maculatus és de les que no varien, a diferència del negre i el vermell, però no n'estic segur.
Si, si, em vaig fer molt pesat!! Smile
Gràcies albertus. De moment no ha variat de color, i així m'agrada molt, però si canviés tampoc passaria res.
Haig de confessar que em crida l'atenció els seus moviments... o la manca d'ells.
És curiosíssim el seu comportament. Segons he llegit es mou tant lentament que els peixos no se n'adonen que hi és (fins que és massa tart), i tot i que lògic, no deixa de sorprendre'm. I per l'altra banda, és el més ràpid engullin... Curiosíssim!!
Nous habitants:

Cogombre groc (Colochirus robustus)
[Imagen: foto33_zpsbb3b3c6b.jpg]
Alguns llibres diuen que és verinós quan es mor o quan algú el molesta... Espero que no en sigui gaire perquè amb lo petit que és el meu aquari em puc quedar sense res... De moment sembla que s'ha adaptat molt bé i no crec que l'antennarius el molesti.

Polycarpa aurata
[Imagen: foto22_zps4569fd64.jpg]
Al principi no li va agradar on la vaig posar però sembla que ara està millor.

Ah!! Per cert, no hi ha manera que em mengi mort l'antennarius!! ANB001, ni fent-li l'avió. Ahir va moure l'antena quan li ensenyava el menjar però quan jo m'hi apropava amb el menjar ell reculava. A veure si me'n surto
pero feste el longui homee... que si ala primera q mou l`antena l`hi fots pel cap... XDDD
Molt xulu l'aquari i l'antennarius Joel!
Les taques vermelles que te semblen de coralina Confusedmiley3:
A veure si hi ha sort acostumant-lo al menjar mort!

Salut!
Joel, sobre el cogombre, la majoria que tenen aquests colors tan vius, quan moren et destrossen l'aquari a menys que tinguis una bona quantitat de carbó actiu...Ara bé, jo també en tenia un com el teu en 18 litres, amb una parella de Gnatophyllum americanum (menjen estrelles), pro a falta d'estrelles, bons són els cogombres de mar! I la veritat, no li va passar res a l'aquari.
ANB001 escribió:pero feste el longui homee... que si ala primera q mou l`antena l`hi fots pel cap... XDDD

Jajaja!! Ooook!! Serè més subtil!
guivet escribió:Molt xulu l'aquari i l'antennarius Joel!
Les taques vermelles que te semblen de coralina Confusedmiley3:
A veure si hi ha sort acostumant-lo al menjar mort!

Salut!

Gràcies guivet! De moment se me resiste :confused: Demà farà una setmana que no menja, de moment continuaré intentant amb mort.
albertus escribió:Joel, sobre el cogombre, la majoria que tenen aquests colors tan vius, quan moren et destrossen l'aquari a menys que tinguis una bona quantitat de carbó actiu...Ara bé, jo també en tenia un com el teu en 18 litres, amb una parella de Gnatophyllum americanum (menjen estrelles), pro a falta d'estrelles, bons són els cogombres de mar! I la veritat, no li va passar res a l'aquari.

És van menjar els cogombres? Quines campiones!!
La veritat, em deixes més tranquil Smile

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Sal per fer aigua aquari mari jfauri 2 1.562 20-09-2015, 15:19
Último mensaje: jfauri
  Necesito ayuda con nano acuario Ocean Free 63L Jordimlm 1 1.734 18-06-2015, 00:01
Último mensaje: Jordimlm
  Inici Projecte Nano reef colombo 39 16.829 21-05-2015, 16:37
Último mensaje: Miquel70
  Mini acuario. Empezamos mal aserramaq 3 2.442 03-09-2014, 04:25
Último mensaje: albertus
  nuevo , inicio en nano germang 47 14.466 25-10-2013, 11:59
Último mensaje: guivet
  Qui No sap de qui és aquest aquari? Salvador Borràs 2 1.452 30-07-2013, 21:29
Último mensaje: MIJABA
  Me presento Chemaro 7 3.043 28-06-2013, 01:42
Último mensaje: Joan1791
  Em presento gran ell 46 15.902 12-04-2013, 20:52
Último mensaje: Seral
  Reset del meu aquari marí albertus 17 5.645 20-11-2012, 00:27
Último mensaje: pavon
  L'aquari de Waki Salvador Borràs 3 1.841 14-03-2012, 17:56
Último mensaje: kelele

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)