Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Em presento, el meu mini-nano aquari!
Hola a tots!! Soc lupodove ... o joel Wink
Feia dies que volia obrir el post però entre una cosa i l'altra no em decidia.

Al tema...
L'aquari és un microhabitat 30, és a dir un nano de 30 litres. A l'aquari, al marge que no poden fer-se masses canvis degut a la seva mida, fins fa dos dies només li havia afegit una bomba d'onatge i m'ha funcionat bé. A més, vaig tenir el gran avantatge que ja estava madur quan el vaig comprar.

Us explicaré una mica que he tingut, i com me n'he sortit.

-Vaig començar amb coralls:
Sinularia dura
El que crec és un lobophyton
Discosomas
Duncanopsammia
Euphyllia
Pachyclavularia

-Amb el temps vaig afegir:
2 thor amboinensis
1 neopetrolisthes maculatus (cranc porcellana)
3 mini max (no totes alhora, i una se'm va morir)
1 lysmata wurdemanni
1 rhodactis (se'm va partir per accident i una de les parts va viure)
3 ricordea (1 ricordea florida, 1 ricordea yuma... crec, i la tercera no ho se)
1 turbinaria (crec)
1 fungia (que ja no tinc)
1 echinophyllia
1 montipora digitata
1 sabellastarte (plumerito)
1 pavona decussatus
3 gorgonies (1 menella, les altres no ho se però son fotosintètiques)
1 Ecsenius stigmatura (va desaparèixer, i no estava a terra... tot un misteri)
I per acabar, 1 spider sponge (la vaig posar sota la bomba d'onatge i fa poc que s'han començat a obrir una mica els zoanthus) i una esponja incrustant blava.

Aclaracions:

-Tot els esqueixos són de tamany mini!!

-Vaig tenir un problema amb una thor. Una d'elles venia amb un paràsit, un isopod de camarons, segons em van dir epicaridae... Me la van canviar a la botiga, i actualment estan completament lliures de paràsids!!!
A més segons vaig llegir a un llibre (A PocketExpert Guide Marine Invertebrates ... para que estés tranquilo Juan Ramon) no hi ha possibilitat de contagi a d'altres gambes ni peixos ja q l'animal hoste intermediari no es troba en captivitat ... i que en tot cas la gamba i el paràsit acaben morint sense més conseqüències.

-Capítol a part,... els cargols, tots se'm morien. Ho he provat amb diferents tipus. Primer amb 2 nassarius, i quan es van morir ho vaig provar amb 1 strombus i 1 astraea. Suposo que el problema era el menjar, que no en tenien prou i en cap moment vaig afegir-n'hi.
Des de fa uns mesos tinc 2 trochus i fa poc vaig afegir un cerithium i de moment bé.

Ara les fotos:
[Imagen: IMG_1947_zps2a30fad9.jpg]
El primer dia

[Imagen: foto-2_zps70606038.jpg]
Thor amb paràsit (bulto de l'esquerra)

[Imagen: foto-3_zpsb7569e29.jpg]
Més paràsit

Fotos de fa poc:
[Imagen: IMG_0963_zps9ef5b7a4.jpg]

[Imagen: IMG_0975_zpscf038f94.jpg]

[Imagen: IMG_0972_zpsf8d557cc.jpg]
Ja no tinc l'acuari així, he fet alguns canvis, però com avui m'he passat mil hores fins que he aconseguit penjar les fotos... i es tardíssim... un altra dia més. Fins aviat
Joel...! Muy chulo tu acuario!! Ya se que estas haciendo remodelaciones. Seguro que lo pondrás a tu gusto, sobre todo con la previsión de ponerte un pez que te gusta. ( tu pequeño antenarium, que le dará un cierto exotismo..)
Por cierto! Las Thor que me has pasado, que se juntaron con la que tenia solotaria, están estupendas, entre las carpets y entacmeas. Ya me dan ganas de conseguir otras tres para hacer un grupito guapo...!

Archivos adjuntos
.jpg   image.jpg (Tamaño: 98,15 KB / Descargas: 33)
Lo compraste ya montado y maduro?
240 litros acuario comunitario con Discos.
91 litros acuario de engorde alevines Disco.
38 litros acuario gambario con CRS y CBS.
Juan Ramon escribió:Joel...! Muy chulo tu acuario!! Ya se que estas haciendo remodelaciones. Seguro que lo pondrás a tu gusto, sobre todo con la previsión de ponerte un pez que te gusta. ( tu pequeño antenarium, que le dará un cierto exotismo..)
Por cierto! Las Thor que me has pasado, que se juntaron con la que tenia solotaria, están estupendas, entre las carpets y entacmeas. Ya me dan ganas de conseguir otras tres para hacer un grupito guapo...!

Hola Juan Ramon! Muy chulas las tres juntas! La peque la renozco Smile Yo también me pondría 3 más, a mi me encantan!! además tu tienes mucho espacio, ... es un palacete Wink A ver si tienes suerte y te ponen puestas!! Leí por algún sitio que cambian de sexo con lo que siempre se acaba teniendo una pareja. Suerte!!
Ah!! Por cierto, siiiii... ya he hecho los cambios .... y ya tengo el lindo pececillo!!
Siderfa escribió:Lo compraste ya montado y maduro?

Si, si!! salvo un pequeño detalle, tal y como se ve en la primera foto! Además, lo decoré igual que estaba.
Joel, l'aquari esta molt xulo, per la seva mesura petita, i que cap en qualsevol racó i queda d'allò més decoratiu!

L'estructura de roca està ben xula, crec que aprofita bé l'espai.

A viam com queda, amb el nou habitant Big Grin

Volem fotografies!!!!
Salutacions,

MIJABA.
Gràcies miquel!! Per cert, a veure si trobes al nou habitant... El tio no es mou per res!!
El primer dia va inspeccionar l'aquari (lo poc que hi ha per inspeccionar), va trobar un lloc que li va agradar i s'hi va quedar. Per la nit, de vegades, es mou una mica però no et pensis que gaire.

[Imagen: IMG_1024_zpsd531b284.jpg]
El trobes? Aquí no s'hi va estar garire, sembla que no li va agradar.
...Ecara no? Wink Radera de del que crec és un lobophiton

[Imagen: IMG_1020_zpsa90545f0.jpg]
Aquí sí que li agrada!!

[Imagen: IMG_0988_zpsb1e3f255.jpg]
Va sortir a passejar una mica
Aquesta foto és està dedicada a ANB001... Que n'opines? Fa més panxeta, oi?

[Imagen: fotocopia_zps8842eb98.jpg]
Guauuu! Que chulo! vaya como se mimetiza con el entorno...! parece un camaleón!
Felicidades!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Sal per fer aigua aquari mari jfauri 2 1.501 20-09-2015, 15:19
Último mensaje: jfauri
  Necesito ayuda con nano acuario Ocean Free 63L Jordimlm 1 1.693 18-06-2015, 00:01
Último mensaje: Jordimlm
  Inici Projecte Nano reef colombo 39 16.443 21-05-2015, 16:37
Último mensaje: Miquel70
  Mini acuario. Empezamos mal aserramaq 3 2.388 03-09-2014, 04:25
Último mensaje: albertus
  nuevo , inicio en nano germang 47 14.232 25-10-2013, 11:59
Último mensaje: guivet
  Qui No sap de qui és aquest aquari? Salvador Borràs 2 1.412 30-07-2013, 21:29
Último mensaje: MIJABA
  Me presento Chemaro 7 2.987 28-06-2013, 01:42
Último mensaje: Joan1791
  Em presento gran ell 46 15.638 12-04-2013, 20:52
Último mensaje: Seral
  Reset del meu aquari marí albertus 17 5.538 20-11-2012, 00:27
Último mensaje: pavon
  L'aquari de Waki Salvador Borràs 3 1.810 14-03-2012, 17:56
Último mensaje: kelele

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)