Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trasera aquari: vitrificat VS glassejat
Tinc la possibilitat d'encarregar la part trasera del aquari normal, vitrificada o glassejada.

Vitrificada: el vidre reb un tractament. Per la part de fora fan porosa la superficie, li apliquen pintura i despres al forn. Queda opac. Obtenim el mateix efecte d'un vinil pero amb la diferencia que aquest no marxa mai, no cau, es perpetu.

Glassejada: per la cara exterior de la trasera es fa una mena de gravat fent que el vidre quedi transl.luucid. L'exterior es veura difuminat.

Recordeu que aquest aquari tindra 150 CMS. d' amplada i estara molt ben plantat.

Quina opcio em recomeneu?

Gracies
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
Jo, vidre normal i transparent. I vinil.

Perque?? Si al dia de demà s'et ratlla la part davantera, etc, giras l'aquari i sanseacabo.

Tractant el vidre, tens l'aquari "mig hipotecat", pero para gustos...
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
Jo vinil, no. Una maneta de pintura acrilica negra, i llestos. A, i el que diu 2365, es de una raó a molt tenir en compte...
Un vinilo, bien puesto con agua jabonosa, queda impecable,
Si, cierto, ademes si el vols treure, surt. La pintura no. Si es acrilica una mica millor, pero la de esmalt, tururu.
lanchone escribió:Un vinilo, bien puesto con agua jabonosa, queda impecable,

Et refereixes al vinil transparent? Es una especie de rotllo, com el que utilitzavem per forrar els llibres de la escola i que dona un efecte transl.lucid a la trasera?
Tinc present que amb el glassejat no podre girar mai l aquari en cas que el frontal em quedi rallat. L aquari per un costat toca a un moble i per la trasera a la paret, es a dir a dos cares.
Mel fan personalitzat, la idea era glassejar les cares que toquen al armari i la pared (trasera). La resta de cares amb vidre optic. Deixant de banda que no podre mai girar la urna, us agrada l' acabat glassejat? Quedaría be per un plantat?
Hola Jordi,
Jo crec que pot quedar be les dues opcions. No es del meu total gust, això si.

Suposo que donarà una blancor i transparencia major, però com tinguis algues, o verdin, etc, es notarà molt, no??

Per fer una mica d'advocat del diable...
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
Io me demanat un fa poc, que encara ma te que arribar, amb el vidre del darrera fumat, ja tel ensenyare.

Recentment m`han comentat una empresa q es dedica a pulir vidres per eliminar les ratllades... el q no se es com surt de preu... ja m`enterare.
ANB001 escribió:Io me demanat un fa poc, que encara ma te que arribar, amb el vidre del darrera fumat, ja tel ensenyare.

Recentment m`han comentat una empresa q es dedica a pulir vidres per eliminar les ratllades... el q no se es com surt de preu... ja m`enterare.

Aquest "fumat" que dius es degut al rectificat que li fan a la cara de fora del vidre, mai dintre.
Creus que pot quedar be per un plantat?

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  osmosis i aixeta per aigua aquari gem.b 14 6.800 24-01-2015, 14:10
Último mensaje: Olivier
  AqDiary. Un diari del nostre aquari (Android) fcolours 1 1.731 15-09-2014, 21:34
Último mensaje: dems
  aquari 600 litres. oscar13s 4 2.378 24-08-2014, 00:12
Último mensaje: ismacarv
  Pantalla led per aquari 80 lts (62*36*36) fcolours 13 6.325 22-01-2014, 00:18
Último mensaje: fcolours
  Sistema sortida INTERIOR del aigua del aquari. TRONERA 25 10.175 08-05-2013, 09:18
Último mensaje: guivet
  Sistema per fer canvis d´aigua a l´aquari. TRONERA 14 5.948 18-03-2013, 19:37
Último mensaje: TRONERA
  Silicona aquari. TRONERA 4 2.284 16-02-2013, 02:11
Último mensaje: dboodb
  [ENQUESTA] - Aquari amb tapa o sense? Ricard 15 5.154 13-02-2013, 02:19
Último mensaje: guivet
  Taula Aquari IKEA Ricard 6 5.319 05-02-2013, 13:45
Último mensaje: Jaume71
  Corones per foradar aquari. kongobulunga 8 2.817 09-10-2012, 14:54
Último mensaje: Marcos Flores

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)