Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sistema sortida INTERIOR del aigua del aquari.
Hola,

A Iwagumi tenen dos Wave Station que venen de serie amb la sortida de sota. Però com tenen plantats dels seus, tenen els forats tapats i el sistema montat a la tradicional. Les carxofes els hi feien nosa pel paisatgisme. Que lo sepas Big GrinBig Grin

Mira que són macos (i cars) els kits aquests amb moble... Sad

[Imagen: wave-white-360.jpg]
Buenas:

Certament. Jo en el seu dia ho vaig contemplar. Si a més a més posses un termofiltre la urna et queda neta externament però es veritat que si vols fer paissatgisme el tubs et limiten força.
Al final amb els perifèrics estandards, tot i que els puguis treure per a fer fotos, acaben estan presents la majoria del temps... Amb la carxofa i el tub de tornada, tot i que no els puguis treure, es poden dissimular bastant bé darrera d'una planteta (carxofa) i el tub el pots recobrir de moss (algú ho ha fet?)

Tronera, a mi m'agrada aquesta idea que tens de deixar-hi el mínim de coses a dins... quedarà genial!!

ismacarv, si que són macus els mobles (i cars segur que també)
Actualment amb poc temps, poca fauna i encara menys flora, però intentant cuidar sempre bé als amfitrions...

Aquari Blau 38L amb: Melanotaenia praecox i Pseudomugil furcatus, Cargols Clithon i Anubias 

Enric
esarro escribió:Al final amb els perifèrics estandards, tot i que els puguis treure per a fer fotos, acaben estan presents la majoria del temps... Amb la carxofa i el tub de tornada, tot i que no els puguis treure, es poden dissimular bastant bé darrera d'una planteta (carxofa) i el tub el pots recobrir de moss (algú ho ha fet?)

Tronera, a mi m'agrada aquesta idea que tens de deixar-hi el mínim de coses a dins... quedarà genial!!

ismacarv, si que són macus els mobles (i cars segur que també)

Doncs mira, el de 60x40x40 són 550€, el de 90x45x45 són 750€ i el de 120x50x50 són 1090€. Moble i urna només. Ale, posa'm un de cada...
ANB001 escribió:Hola

Io segueixo recomanant un rebosadeiru en un dels vidres verticals XD

Com diu Jaume, t`estalviaras vuidar l`aquari si tens q canviar la junta torica o quelcom aixi...

Jo tinc montat un amb forat asota i triple sortida

Si el forat es prou gran no hi ha problema per alimentar tres filtres.

Pero el q mes recomanable fa el rebosaderu, sigui en la trasera, el lateral, o intern, es q elimina completament la posibilitata de que t`apareixi la desagradable capa de grasa q de vegades es forma ala superficie, sobretot si tens peixos grans q menjan molt o que son guarrus menjant XD

Ames, el pal/alcachofa sortint per alli enmitj dona molt pel sac visualment XDD

PD- tb a tenir en compte en aquari plantat... l`alcachofa xucla... atreu les plantes... les plantes s`hi enganxen... redueixen el cabdal... poden obturarlu...

Em resulta impossible un rebosadeiru com dius en un dels vidres verticals. L´aquari es fet a mida, encaixat a continuación del moble del menjador i la paret (part trasera). No tinc espai per fer-ho. Les altres dos cares són les visibles.

Em fa una mica de por fer dos forats a la base del aquari pel tema fuites, estanqueitat... Que dius Toni "si tens q canviar la junta torica o quelcom aixi..." ? Es segur aquest sistema en quan a accidents, perdues, estanqueitat...?

Una altre cosa que t´agraeixo m´hagis fet pensar es en la possibilitat de que el sistema s´embossi al ser un aquari molt plantat. Punt important a tenir en compte! Pertant no es compatible aquest sistema amb un plantat? Hi hauria algún truc/sol.lució que minimitzes el problema o el solucionés del tot? MIra que si ho munto i cada tres per quatre se m´embossa quina gràcia doncs!
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
Es compatible amb plantes. Les carxofes mes o menys estan la mateix nivell.

El meu es de 2 ma, el vaig desmontar per netejar i el vaig tornar a montar.
Encara que faig bricolatges, en coses d'aquest estil acostumo a tenir problemes.

I ni un, vaig estar sos setmanes cagat de por. I fins ara.
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
2365 escribió:Es compatible amb plantes. Les carxofes mes o menys estan la mateix nivell.

El meu es de 2 ma, el vaig desmontar per netejar i el vaig tornar a montar.
Encara que faig bricolatges, en coses d'aquest estil acostumo a tenir problemes.

I ni un, vaig estar sos setmanes cagat de por. I fins ara.

Perdona, deu ser la hora que ja es massa tard per a mi però no t´he entès:

D´on están les carxofes al mateix nivell, entre elles, en alçada...?

Has tingut problemas amb el teu sistema, li has fet algún brico?

Gràcies

Confusedmiley20:
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
Cara amunt o cara avall, les carxofes estan mes-menys al mateix nivell, no??

I no he tingut cap problema, no.
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
Home depen, tres filtres conectats a una carchofa chupan com a descosits... pel contrari un filtre conectat a un tub gran xucla suau XD

El forats a terra no es fan gaire aprop del marge del vidre, chuclan planta per toto el voltant, els filtres convencionals van enganchats al vidre i no pillan tanta planta.

De totes totes el forat a un vidre vertical mola moltissim pel tema del oli en superficie.
ismacarv escribió:Doncs mira, el de 60x40x40 són 550€, el de 90x45x45 són 750€ i el de 120x50x50 són 1090€. Moble i urna només. Ale, posa'm un de cada...

Jejeje... va a ser que no!! Només faltaria que a la dona li digui que em poso un nou aquari, que a sobre em demanés quan m'ha costat!!! jejeje
Actualment amb poc temps, poca fauna i encara menys flora, però intentant cuidar sempre bé als amfitrions...

Aquari Blau 38L amb: Melanotaenia praecox i Pseudomugil furcatus, Cargols Clithon i Anubias 

Enric

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Refredar l'aigua amb Peltier enjordi 2 2.950 05-04-2017, 08:15
Último mensaje: Carlos Samurai
  perdua de aigua filtre profesional 2 lampibcn 7 36.784 30-03-2015, 23:12
Último mensaje: Salvador Borràs
  Ajuda sobre sistema de filtració fcolours 4 4.187 17-03-2015, 16:30
Último mensaje: ANB001
  Control nivell aigua amb Arduino i HC-SR04 fcolours 5 4.880 12-03-2015, 21:37
Último mensaje: xaviergiralt
  osmosis i aixeta per aigua aquari gem.b 14 9.194 24-01-2015, 14:10
Último mensaje: Olivier
  AqDiary. Un diari del nostre aquari (Android) fcolours 1 2.240 15-09-2014, 21:34
Último mensaje: dems
  aquari 600 litres. oscar13s 4 3.274 24-08-2014, 00:12
Último mensaje: ismacarv
  Sistema canvi aigua directe de l´aixeta. TRONERA 10 6.660 22-01-2014, 21:13
Último mensaje: Ricard
  Pantalla led per aquari 80 lts (62*36*36) fcolours 13 8.533 22-01-2014, 00:18
Último mensaje: fcolours
  em supura aigua acuari 240 litres chasis2 9 5.086 25-07-2013, 23:11
Último mensaje: chasis2

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)