Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
recomendacion aireador
Hola

Estoy pensando en comprar un aireador que me permita hacer funcionar varios filtros de esponja y cacharrillos varios para cultivos diversos.

Podeis recomendarme alguna marca, modelo e indicarme si algun patrocinador los tiene a la venta?

Hasta ahora he tirado con eheim, silenciosos pero no me han dado muy buen resultado y busco tambien mas caudal

He mirado la serie hailea v20, v30,.... pero no tengo referencias de su funcionamiento

Saludos
Hola pavon.

No et puc comentar sobre la resta de marques, però jo tinc un de la serie SERA AIR i em va molt bé, força bon cabal per a 12 aquaris simultanis (inclòs de vegades han funcionat fins a 15 acuaris amb filtre de cantonada) i cap problema.

És d'aquest estil:

[Imagen: 08814_-DE-IT-ES-PT-_sera-air-275-r-plus_TOP.jpg]

Ara bé, inevitablement fa una mica de remor...

Per cert, crec que sortia per uns 30 - 40 € i crec que el vaig comprar a Ictiomon.
Salutacions,

MIJABA.
Bones Miquel,
Estic amb el Miquel (l'altre), amb el airejador de sera. Jo tinc un model equivalent però més antic, i sempre m'havia anat força bé.
Darrerament no el faig servir, si t'interessa t'el puc deixar un temps per a que provis els cabals regulació, etc. abans de comprar-lo.

Salut!
Gràcies nois

Li donaré un cop d' ull als Sera.

No em corre gens de presa ni tampoc haig de fer anar molts molts aquariets però vull agafar algo per anar sobrat i si en un futur afegeixo mes xismes no tenir que anar afegint mes endolls

Albert et dic alguna cosa quan ho tingui clar i merci per l'oferiment.

Salutacions
Hola,
Te recomiendo este compresor.
No fa res de soroll.
Tens un MP.

https://www.youtube.com/watch?v=P40uSYZqTsY

Saludos Pavel.
Pavel
Vaja Pavel, a veure si el portes un dia per a veure'l funcionar en directe.
Molt, molt guapo!

Salut!
Hola,

Tiene 63 años.

Más que yo jajajaja...

Saludos Pavel.
Pavel
Mara de Deu.
Ademas, seguro que es silencioso.
:eek:
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
Hola,
El ruido que se aprecia en el video es del vaso contra el cristal que cubre el acuario.
Cuando el difusor esta dentro de acuario no se oye nada.

Saludos Pavel
Pavel
Lo he escuchado sin sonido, jeje.
Pero seguro que jo se oye nada, me lo creo.
Y tiene toda la pinta de ser una maquina de coser.
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Bomba de aire (compresor -aireador) silencioso k_orta 4 2.366 28-09-2014, 00:51
Último mensaje: ismacarv
  Recomendación pantalla Led rmnosc 5 2.541 18-09-2013, 19:22
Último mensaje: rmnosc

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)