Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Habitants inesperats // Bueno-Malo
A tots ens ha sortit algun habitant inesperat provinent de la roca viva o similar. Fins i tot a mi, que per volum d'aigua i roques tenia poques possibilitats.
Per saber què ens a sortit, per saber si és bo o dolent o simplement per compartir-ho havia pensat obrir aquest post i que tothom pugui dir la seva.

Com coses curioses, m'han sortit:

Un cuc cacauet (l'identifica guivet)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=C4KzP1S-beg&feature=player_detailpage"]IMG2816 - YouTube[/ame]

Sipunculid sp, carronayire que s'alimenta de detritus. No és dolent.

Paràsit a una thor, a la dreta de la foto (comentat en un altra post)
[Imagen: foto-3_zpsb7569e29.jpg]
Epicaridae sp (isopod), hi ha d'altres tipus d'isopods que parasiten als peixos però aquest gènere en concret només parasite a les gambetes i sense possibilitat de contagi... (RONALD L. SHIMEK. A PocketEpert Guide Marine Invertebrates)

I això
[Imagen: foto6_zps1bd936d0.jpg]
Bueno o malo? Li vaig fer la foto i no l'he tornat a veure, però m'han aconsellat "encarecidamente" que el tregui.

Si us sembla bé el post i el voleu continuar, ja sabeu, i si no... a la guillotina (el post)
Escolta, aquest cargolet no s`assemblara a aixo?

http://www.google.es/search?q=sundial+sn...24&bih=571
Hey Lupodove!
la veritat es que el post el trobo molt interessant. De fet es genial (o no) anar trobant bitxets a l'aquari que no has ficat intencionadament (i de vegades desconcertant :confusedSmile, a mes que es d'interes general per a tots aquells que tenen aquari mari, per poder saber que s'ha de destruir i que no.
Salutacions
ANB001 escribió:Escolta, aquest cargolet no s`assemblara a aixo?

http://www.google.es/search?q=sundial+sn...24&bih=571

Té tota la pinta!!! :mad: Aquests són els que es mengen els zoanthus, oi? Tornaré a buscar-lo amb més paciència!!
guivet escribió:Hey Lupodove!
la veritat es que el post el trobo molt interessant. De fet es genial (o no) anar trobant bitxets a l'aquari que no has ficat intencionadament (i de vegades desconcertant :confusedSmile, a mes que es d'interes general per a tots aquells que tenen aquari mari, per poder saber que s'ha de destruir i que no.
Salutacions

Gràcies guivet! Jo també penso que pot ser interessant! I sí, em fa una il·lusió bàrbara trobar-me bitxos que no he ficat, em fa pensar que l'aquari rutlla. Però de moment, me n'ha sortit un que haig d'eliminar :mad:

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  cangrejo bueno-cangrejo malo pavon 8 3.016 12-12-2012, 00:03
Último mensaje: pavon
  Mi acuario.... bueno el de mis sueños Salvador Borràs 5 2.233 13-05-2007, 00:24
Último mensaje: Aldo Fernández

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)