Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Ofereixo parelles joves Scriptaphyosemion en favor de KLFS
Bon dia nois.

El comentat al títol. He estat pujant al·levins per oferirlos en favor de les 1es Convivències de Killiófilos.

Són molt joves (d'aquest any) però ja tenen talla suficient per ser sexats i entregats amb tranquil·litat.

En concret disposo de parelles* de:

· Scriptaphyosemion guignardi "Mamou"
· Scriptaphyosemion cauveti "Kindia"
· Scriptaphyosemion cauveti "Siramousaya GRCH 93/238"

* Consulteu disponibilitat.

S'entregarien en mà un dimecres a les reunions de l'AAB o acordem lloc d'entrega.

El preu seria un donatiu just i coherent al compte de PAYPAL de killibreeders@gmail.com SENSE COMISSIÓ.
Salutacions,

MIJABA.
Us deixo amb algunes fotografies rescatades del post "Llum solar directe" dels Siramousaya i dels Mamou.

Scriptaphyosemion cauveti "Siramousaya GRCH 93/238"

[Imagen: lafoto1si.jpg]

Scriptaphyosemion guignardi "Mamou"

[Imagen: lafoto4gu.jpg]
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA escribió:Bon dia nois.

El comentat al títol. He estat pujant al·levins per oferirlos en favor de les 1es Convivències de Killiófilos.

Són molt joves (d'aquest any) però ja tenen talla suficient per ser sexats i entregats amb tranquil·litat.

En concret disposo de parelles* de:

· Scriptaphyosemion guignardi "Mamou"
· Scriptaphyosemion cauveti "Kindia"
· Scriptaphyosemion cauveti "Siramousaya GRCH 93/238"

* Consulteu disponibilitat.

S'entregarien en mà un dimecres a les reunions de l'AAB o acordem lloc d'entrega.

El preu seria un donatiu just i coherent al compte de PAYPAL de killibreeders@gmail.com SENSE COMISSIÓ.

Bon dia,

Jo estic interessat en els killis, el que passa es que no en tinc masses nocions. Estava esperant a la conferència de l'AAB per fer el primer pas.

Podria acollir-ne una parella, la recollida m'aniria millor al teu poble i pel donatiu pots comptar amb ell.

Salut!
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Ricard escribió:Bon dia,

Jo estic interessat en els killis, el que passa es que no en tinc masses nocions. Estava esperant a la conferència de l'AAB per fer el primer pas.

Podria acollir-ne una parella, la recollida m'aniria millor al teu poble i pel donatiu pots comptar amb ell.

Salut!

Bon dia Ricard.

Certament, queda un meset per la xerrada dels killis, però...

...si vols podem:

· Passa't per casa un dia. Els veus en directe, veus el seu manteniment, fem 5 cèntims de com es cuiden i em fas les preguntes que consideris oportunes i te'ls endus.

· Te'ls reservo fins que passi la conferència i te'ls entrego per a llavors.

O el que tu vegis Wink
Salutacions,

MIJABA.
Ja no queden Scriptaphyosemion guignardi "Mamou" fins a nou avís :o
Salutacions,

MIJABA.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Ofereixo porció de Stringy Moss en favor de KLFS MIJABA 1 3.091 13-05-2013, 23:20
Último mensaje: MIJABA
  Ofereixo 10 ous de Scriptaphyosemion cauveti "Siramousaya GRCH 93/238" MIJABA 4 5.339 03-05-2013, 16:03
  Regalo mascle de Scriptaphyosemion Rollofi "SL 99/6 Newton-Katu" MIJABA 4 6.247 23-04-2013, 11:53
  Regalo Scriptaphyosemion killiometrocero 7 5.251 05-06-2010, 00:57
Último mensaje: tofol

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)