Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
compra arlita

A algú li interessaria comprar una mica d'Arlita??? es que en Jaume m'ha comentat que en un lloc a prop de casa seva en venen sacs de 50 litres!!! i jo clar x el meu filtre tanta no en necessito.. doncs això que si algú s'apunta doncs entre uns kuants podem comprar un sac d 50 litresx 6? només. Entre 6 doncs 1? i tenim 10 litres cadascun, jejjeje si es k soc un crac am els calculs [Imagen: smiley36.gif]

aLx
jajjaa k dolenttt , entre 5 persones son 10litres x cadascun i 1'20? x cap !!! jaajajConfusedmiley9:

Jo m'apunto.

Marc
ei marc comprem la arlita a mitges?? es k veig k ningu sanima i io la necesito ia x muntar el filtre i fer funcionar lakuari. Serien 3? cadascun, tu mateix, sino la compro io solet.
D'acord, et passaràs avui pel local?

avui passare x la AAB, he parlat am en jaume i diu que potser en te una mika alla i ens en pot donar, si no nhi hagues prou ja parlarem alla x comprarne.

fins dp!!

Ho sento, no vaig poder venir ahir...

Com va acabar lo de l'arlita?
Al final en comprarem un altre sac. Wink
ja tinc un sac de 50L !!! nagafare una part x tenirne al filtre i la resta (+ de 40L jejej) la portare a la AAB el proxim dimecres x ki en vulgui , aixi k si algú en vol k porti recipients x endursela.

Jo n'agafaré 5 litres pel Jordi Discus, i 5 o 10 litres per al meu germà i una amiga.

Fins demà doncs!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Compra conjunta de membrana de osmosis inversa Edu O. 3 2.549 28-02-2007, 00:47
Último mensaje: Edu O.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)