Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ayuda. Que monto???
Nois
Tinc intencio de montar un 200-240 l, d'inmediat.

Molts sabeu que soc d'aigua freda, amb estancs i aquaris, encara que mantinc un 30l amb mollys y platys.

I aquest el vull montar d'unaltre cosa, encara que tret de lo meu, no tinc experiencia.

Vull que m'ajudeu a decidir que poso. Això si, peixos mes que res resistents, i de cert tamany. Discos crec que no.

Como lo veis??

Gracies
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
2365 escribió:Nois
Tinc intencio de montar un 200-240 l, d'inmediat.

Molts sabeu que soc d'aigua freda, amb estancs i aquaris, encara que mantinc un 30l amb mollys y platys.

I aquest el vull montar d'unaltre cosa, encara que tret de lo meu, no tinc experiencia.

Vull que m'ajudeu a decidir que poso. Això si, peixos mes que res resistents, i de cert tamany. Discos crec que no.

Como lo veis??

Gracies

Home Jordi,

200-240L, peixos resistents i grandets... posa cíclids Big GrinBig GrinBig Grin

Si el vols plantat tens una pila de fluvials que són compatibles amb plantes resistents. I si no vols plantes, tens una pila de cíclids que amb troncs, roques i/o closques estan com a casa seva (aquella que no han vist ni els seus rebesavis Confusedmiley2Smile.

Quina decoració i tècnica tens pensada?
posa escalars i aixi ya tel prepares pels discos Big GrinBig GrinBig Grin
Home jo votaria pel ciclids africans. Diu peixos mes que resistents, cert tamany...
Ei nen, un Malawi que ja els trobo a faltar !!!
BE, tots anem cap un mateix lloc.
Estic dubtant entre malawi i tanganika.
Potser malawi, que son mes vistosos, no???

Com ho veieu???
Però amb aigua d'aixeta declorada es suficent relament???
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
2365 escribió:BE, tots anem cap un mateix lloc.
Estic dubtant entre malawi i tanganika.
Potser malawi, que son mes vistosos, no???

Com ho veieu???
Però amb aigua d'aixeta declorada es suficent relament???

Hola,

els cíclids M'Buna i Aulonocara del Malawi són uns peixos maquíssims, això sí, amb comportaments no gaire complexes. Els Tanganyikas no acostumen a ser tant colorits, però tenen comportaments molt interessants. Els primers són prou grans, pocs es queden en 10cm com els demasoni o els afra, la majoria ronda el 15cm. Dels Tanganyikas tens varietat des dels 4cm als 30.

Amb l'aigua d'aixeta de BCN i voltants (Ph +/-8 i GH +/-16) tens de sobra. Et criaran i tot. Un bon filtre, un calentador, qualsevol pantalla no gaire potent, sorra fina, uns pedrolos posats amb gràcia i ja tens tot. Ah, i canvis generosos en funció de com carreguis, però sempre molt mes abundants i sovint que un plantat amb peixos petits.
Cert, amb sorra de platja o de filtre de piscina, van que volan. Jo trobo més divertitis el Tanganiques.
Al meu acuari no parar d'haber barallas i gresca tots els dies, jeje.Big Grin
Gracies nois,
Es que veig als malawis mes macos i colorits.
El vull posar a la meva ofi, pel que no vull complicacions. Que sigui tranquilet ja hem va be.

I es poden barrejar mbunas i aloe..
*250 L, Malawi

Vinga Jordi!!

Uns demasomis, uns elongatus chewere, uns afras.. quina pasada Big GrinBig Grin..

Ja tinc ganes de veure el aquari!!

Fins aviat

Salva

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Ayuda identificación de este pez k_orta 0 1.585 16-10-2014, 19:45
Último mensaje: k_orta
  Ayuda con mi Ellioti hembra Natalia 4 3.946 16-09-2014, 21:48
Último mensaje: Natalia
  Necesito ayuda, en mi acuario algo no va jnavas 2 2.677 21-05-2014, 14:25
Último mensaje: jnavas
  Ayuda para identificar un pez k_orta 2 2.515 06-11-2013, 09:21
  ayuda urgente porfavor alberto30 8 4.595 25-09-2013, 20:26
Último mensaje: alberto30
  Ayuda en identificar 3 plantas k_orta 13 7.863 04-05-2013, 13:27
Último mensaje: Marcos Flores
  Ayuda con problemas en el acuario k_orta 10 5.925 05-03-2013, 20:25
  Ayuda ansima88 1 1.727 02-02-2013, 22:08
Último mensaje: dboodb
  Ayuda Acuario Enfermo BCS 12 10.274 24-05-2012, 23:39
Último mensaje: BCS
  ayuda musgo de agua nando_castillo 11 5.973 17-05-2011, 18:09
Último mensaje: Jaume71

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)