Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sump de plastic?
Hola tropa. Es podria fer un sump de plastic gros?
Es que tinc que fer-me el sump a mida, i com les mides coincideixen amb moltes garrafes d'aquestes de productes alimentaris, com olis i olives, habia pensat que podria estalviar-me la feina, i agafar una d'aquestes i apa, a sota! Ben neta es clar.
O tenen que ser de vidre per alguna raó especial?
Hola
Jo el que ser es que el plastic te un gran perill, que es pot trencar.

I en cas d'aquaris, amb la porqueria que pasa, presio de l'aigua, etc... La "contaminació" del plastic pot ser mes ràpida.

No se que diran els demes, jo no ho faria.

Jo he usat tuppers de plàstic, i ja se que no es el mareix, per acumular plantes, ho he deixat temps a l'exterior, i amb temps amb un copet, "crec".
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
Si, pero tinc entes que aixó es pel sol, al interior no sol passar.
Els sumps dels Zero Edge per exemple son de metacrilat.

No hi ha cap problema mentre suportin vibracions i pressió de l'aigua.

Però, amb la de tancs de segona ma, ratllats i demés que corren, perqué no te'l fabriques tu mateix? Una urna vella, i et fas uns vidres a mida, els ensilicones i llestos...
Salutacions,

MIJABA.
Sencill...

No he aconseguit en la meva vida tallar un pu.. vidre bé...
I mira que ho he intentat t'ho prometo....:p

Soc capaç de desmontar un cotxe i tornar-ho a montar a l'altra banda d'una porta, pero nen, el vidre...:confused::confused::confused:
Home si es plastic bonet com el de les cubetes d'us alimentari no hauries de tenir problemes.

Si et decideixes pel vidre sempre pots fer les divisions amb planxes de plastic. No metacrilat que et surt mes caret sino l'altre mes economic del que no recordo el nomBig Grin

Jo tampoc tinc massa traça amb el vidre. Big Grin

Salutacions
Si quelcom aixi habia pensat. Ja mirare que en surt de vidre, i comparare. Gracies!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Ayuda con sump ,bajada y subida. chevro 18 7.707 02-07-2010, 15:22
Último mensaje: chevro
  Sump en 32 L ? chevro 3 1.707 24-12-2009, 14:48
Último mensaje: chevro
  Una fotillos del sump II quino69 10 3.498 07-03-2009, 18:34
Último mensaje: quino69
  Mi sump quino69 3 1.918 29-01-2009, 12:56
Último mensaje: Salvador Borràs

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)