Temas: 7
Likes Given: 2
Registro en: Jul 2012
MIJABA escribió:Com sabeu, vaig comprar un trio dels Badis badis que eren en exposició amb l'Aquaterrari del Jaume71 a l'Expoterraria de Sabadell.
Us els presento.
El mascle recent arribat ja marcaba un patró de coloració ben xulo. Aquí just ficat a l'aquari, i veient que no s'espantaba per la meva enorme mà al seu costat, vaig aprofitar a fer-li alguna foto:
I aquí una femella, ben "rolliza" desde el moment que li vaig donar aliment viu per un tub:
Estan guapos!!

Per cert, se't poden prendre les empremtes!!! jejejej
Actualment amb poc temps, poca fauna i encara menys flora, però intentant cuidar sempre bé als amfitrions...
Aquari Blau 38L amb: Melanotaenia praecox i Pseudomugil furcatus, Cargols Clithon i Anubias
Enric
•
Temas: 366
Likes Given: 0
Registro en: Oct 2007
Doncs aquest matí, al aixecar les cortines del cuarto, m'he trobat amb aquesta sorpresa:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=_ztQkGmwf-U"]Badis badis eggs - YouTube[/ame]
Han posat ous!
I no sols això. Sinó que són fèrtils!
I no sols això. Sinó que alguns ja han nascut!
Veieu les "colitas"?
He separat a les femelles, per deixar al mascle tranquilet.
Ara nose si, deixar el mascle que cuidi la posta, o separar els ous i pujar-los pel meu compte...
Salutacions,
MIJABA.
•
Temas: 7
Likes Given: 2
Registro en: Jul 2012
Osti, sí que els alimentes bé... Sí que sembla que hi hagi alguna cua, però quant temps tarden a néixer?!?!?!

miley3:
Actualment amb poc temps, poca fauna i encara menys flora, però intentant cuidar sempre bé als amfitrions...
Aquari Blau 38L amb: Melanotaenia praecox i Pseudomugil furcatus, Cargols Clithon i Anubias
Enric
•
Temas: 366
Likes Given: 0
Registro en: Oct 2007
El de la 3a foto per mi es un mascle segur.
Els mascles tenen la taca negra aquesta rere el ull molt marcada. I uns colors a les aletes més blavosos.
D'altre banda les femelles tenen la panxa mes grossa i "platejada".
Però si bé és cert que ambdos tenen uns colors molt canviants, i molt similars a ratlles vermelles i negres...
Veiam com es comporten i com creixen!
Salutacions,
MIJABA.
•