Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Badis badis.
Com sabeu, vaig comprar un trio dels Badis badis que eren en exposició amb l'Aquaterrari del Jaume71 a l'Expoterraria de Sabadell.

Us els presento.

El mascle recent arribat ja marcaba un patró de coloració ben xulo. Aquí just ficat a l'aquari, i veient que no s'espantaba per la meva enorme mà al seu costat, vaig aprofitar a fer-li alguna foto:

[Imagen: lafoto1fr.jpg]

I aquí una femella, ben "rolliza" desde el moment que li vaig donar aliment viu per un tub:

[Imagen: lafoto2bf.jpg]
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA escribió:Com sabeu, vaig comprar un trio dels Badis badis que eren en exposició amb l'Aquaterrari del Jaume71 a l'Expoterraria de Sabadell.

Us els presento.

El mascle recent arribat ja marcaba un patró de coloració ben xulo. Aquí just ficat a l'aquari, i veient que no s'espantaba per la meva enorme mà al seu costat, vaig aprofitar a fer-li alguna foto:

[Imagen: lafoto1fr.jpg]

I aquí una femella, ben "rolliza" desde el moment que li vaig donar aliment viu per un tub:

[Imagen: lafoto2bf.jpg]

Estan guapos!! Cool
Per cert, se't poden prendre les empremtes!!! jejejej
Actualment amb poc temps, poca fauna i encara menys flora, però intentant cuidar sempre bé als amfitrions...

Aquari Blau 38L amb: Melanotaenia praecox i Pseudomugil furcatus, Cargols Clithon i Anubias 

Enric
Doncs aquest matí, al aixecar les cortines del cuarto, m'he trobat amb aquesta sorpresa:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=_ztQkGmwf-U"]Badis badis eggs - YouTube[/ame]

Han posat ous!

I no sols això. Sinó que són fèrtils!

I no sols això. Sinó que alguns ja han nascut!

Veieu les "colitas"?

He separat a les femelles, per deixar al mascle tranquilet.

Ara nose si, deixar el mascle que cuidi la posta, o separar els ous i pujar-los pel meu compte...
Salutacions,

MIJABA.
Osti, sí que els alimentes bé... Sí que sembla que hi hagi alguna cua, però quant temps tarden a néixer?!?!?!Confusedmiley3:
Actualment amb poc temps, poca fauna i encara menys flora, però intentant cuidar sempre bé als amfitrions...

Aquari Blau 38L amb: Melanotaenia praecox i Pseudomugil furcatus, Cargols Clithon i Anubias 

Enric
Tot uns tiquismiquis aquests peixets per menjar Rolleyes

Jo tinc al mascle darrera de la femella, però te competició i se'm distreu Big Grin

[Imagen: 2013-05-25+22.34.10.jpg]

I la femella, encara guarda la linea i no treu el color dels mascles (que no es deixen fer fotos de moment)

[Imagen: 13+-+1]
Hola Miquel,

La veritat que fins que no creixin una mica, amb els canvis que fan de colors i de librea, depén com no sé quin es qui.

En principi (em corregeixes si m'equivoco) aquest és mascle

[Imagen: 13+-+1]
[Imagen: 2013-05-28+21.45.09.jpg]

més per res per què hi ha dos iguals

[Imagen: 2013-05-28+21.41.59.jpg]

i aquesta és femella

[Imagen: 13+-+2]
[Imagen: 2013-05-28+21.46.57.jpg]

no?
El de la 3a foto per mi es un mascle segur.

Els mascles tenen la taca negra aquesta rere el ull molt marcada. I uns colors a les aletes més blavosos.

D'altre banda les femelles tenen la panxa mes grossa i "platejada".

Però si bé és cert que ambdos tenen uns colors molt canviants, i molt similars a ratlles vermelles i negres...

Veiam com es comporten i com creixen!
Salutacions,

MIJABA.
Ja han nascut força ous!!!!

Estan al sostre del "tronquet" amb la cua cap avall i amb un sac vitel·lí força gros.

Em donarà marge a que naixin les artemies i començar a administrar-lis!

No he pogut fer foto, es veien molt malament Sad
Salutacions,

MIJABA.
Els petits Badis badis ja van neixer, i al 5é dia ja havien consumit prácticament tot el sac vitel·lí, tot i que seguien enganxats al tronc i amagadets.

Avui per probar aquest matí he llençat una mica d'artemia just recent eclosionada, i en veure que ja l'atacaben, n'hi he posat bé. S'han posat fins...

I aquesta nit, el sopar. N'he fet un video.

Disculpeu la qualitat...

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=D97iKvvhuCc"]Badis badis - YouTube[/ame]
Salutacions,

MIJABA.
mija, ets el jefe criant raripeixos Big Grin Jo amb prou feina aconsegueixo que em mengin els meus Badis Big Grin Són uns vagos de cal déu, igualet que altres que tinc que quasi salten fora i em cauen al pot del menjar...

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
Rainbow Scarlet badis fry... MIJABA 11 7.489 20-10-2015, 02:04
Último mensaje: MIJABA
  Badis bengalensis y protomyzon pachychilus rmnosc 3 4.912 12-04-2014, 02:33
Último mensaje: ANB001

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)