Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Marinos con fondo azul o negro???
Nem a veure...
Perqué totom els posa el fons amb aquest color blau clar tan horrorós?
No queden millor amb negre?
O es degut a que per algún efecte cromatic desconegut per mi i per la ciencia quantica es veuen millor els color del peixets?
Ho deia perque ja que tinc que pintar el fons d'un color o altre, no cagarla.
Un salut!
Doncs jo el tinc negre i m'agrada força, el contrast amb la pedra i els colors està força bé.

Salut!
Jo també el tinc negre... però amb una cartulina i així si em canso algun día ho puc canviar sense problemes!!!!
Tropical 200L (nou)
5 escalars, 3 ancistrus, 1 ramirezzi i 5/6 puntius titteya... echinodorus bleheri, anubias, cryptocoryne parva, vallisnera gigantea (espectacular), altres plantes que hem anat posant

Aquaris petits
Un parell d'urnes amb dos Betta femella

En projecte... Africà/Discus 160L + 90L sump
Nou projecte complet... estiu 2015 ciclant

Actualitzat 22-Juny-2015
Jo el tinc negre.
M'agrada
Jo el tinc blau i m'arrepenteixo...m'agrada molt més de color negre. La gent té les seves teories de perquè en blau o perquè en negre, que si dona més profunditat, que si de petits ens van dir que el mar és blau el meu aquari de 12.000 euros també ho serà, etc.

Jo personalment penso que en realitat va a gustos, jo m'arrepenteixo d'haver PINTAT el vidre del meu aquari de blau...
I un fons de roca q tapi toto el vidre? ... o un de mirall ...

Pero si ha de ser de un color, negre Tongue
A mi també m'agrada negre :p

De fet el meu ja saps que es vinilat negre Big Grin

[Imagen: lafoto1we.jpg]
Salutacions,

MIJABA.
Jo el tinc blau! Pero com tota la meva habitacio esta pintada en tons blaus quede millor blau que negre!

Sobre gustos, colores!

Pero el que a dit el ANB001... un fons de roca que ho tapi... me mola mogollon XD
De totes totes, negre!!!!
El mirall ho habia pensat.
Pot ser curios, oi?
Si, veig que no soc el unic que veu horroros aixó del blau...Big Grin
Si no es mirall, será negre.
Gracies!

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Acuarios marinos sencillos. Olivier 7 3.086 28-04-2013, 03:29
Último mensaje: Olivier
  Marinos... Fem un sopar de Nadal! Venezzo 7 2.547 14-12-2009, 23:41
Último mensaje: Venezzo
  Agua del grifo para marinos ? kelele 16 6.999 15-09-2009, 10:00
Último mensaje: albertus

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)