12-07-2013, 14:35
Marc Martínez escribió:Bé, ja han Passat els dies i l'acuari esta fent el ciclatge correctament , ara fa unes 5 setmanes que esta en marxa i les lectures han estat correctes, avui toranré a analitzar.
L'acuari ja té la tropa de limpieza:
1 Turbo
1 Trochus
1 Cerithium
2 Nassarius
Aquests els vaig introduir fara dues setmanes
I les ultimes incorporacions son una Lysmata amboinensis y un Ecsenius Stigmatura
Tot això de moment conviu amb uns esqueixos de Zoanthus als que ahir els hi vaig fer unes fotos:
El mateix amb mes llum blava
Un altre
La veritat es que estiic content, la coralina tira molt, vaig tenir molta alga verda pero ha baixat molt des de la introducció dels cargols i l'escenius. Ara tinc una mica d'alga ciano vermella pero en poca quantitat.
A veure si tinc temps i poso fotos de la resta d'habitants i una general actualitzada.
Molt macos els zoos!!!! Quina enveja ...

Tropical 200L (nou)
5 escalars, 3 ancistrus, 1 ramirezzi i 5/6 puntius titteya... echinodorus bleheri, anubias, cryptocoryne parva, vallisnera gigantea (espectacular), altres plantes que hem anat posant
Aquaris petits
Un parell d'urnes amb dos Betta femella
En projecte... Africà/Discus 160L + 90L sump
Nou projecte complet... estiu 2015 ciclant
5 escalars, 3 ancistrus, 1 ramirezzi i 5/6 puntius titteya... echinodorus bleheri, anubias, cryptocoryne parva, vallisnera gigantea (espectacular), altres plantes que hem anat posant
Aquaris petits
Un parell d'urnes amb dos Betta femella
En projecte... Africà/Discus 160L + 90L sump
Nou projecte complet... estiu 2015 ciclant
Actualitzat 22-Juny-2015