Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pasando al lado oscuro
Marc Martínez escribió:Bé, ja han Passat els dies i l'acuari esta fent el ciclatge correctament , ara fa unes 5 setmanes que esta en marxa i les lectures han estat correctes, avui toranré a analitzar.

L'acuari ja té la tropa de limpieza:
1 Turbo
1 Trochus
1 Cerithium
2 Nassarius

Aquests els vaig introduir fara dues setmanes

I les ultimes incorporacions son una Lysmata amboinensis y un Ecsenius Stigmatura

Tot això de moment conviu amb uns esqueixos de Zoanthus als que ahir els hi vaig fer unes fotos:

[Imagen: _DSC3690.jpg]

El mateix amb mes llum blava

[Imagen: _DSC3666.jpg]

Un altre

[Imagen: _DSC3695.jpg]

La veritat es que estiic content, la coralina tira molt, vaig tenir molta alga verda pero ha baixat molt des de la introducció dels cargols i l'escenius. Ara tinc una mica d'alga ciano vermella pero en poca quantitat.

A veure si tinc temps i poso fotos de la resta d'habitants i una general actualitzada.

Molt macos els zoos!!!! Quina enveja ... Tongue
Tropical 200L (nou)
5 escalars, 3 ancistrus, 1 ramirezzi i 5/6 puntius titteya... echinodorus bleheri, anubias, cryptocoryne parva, vallisnera gigantea (espectacular), altres plantes que hem anat posant

Aquaris petits
Un parell d'urnes amb dos Betta femella

En projecte... Africà/Discus 160L + 90L sump
Nou projecte complet... estiu 2015 ciclant

Actualitzat 22-Juny-2015
Quines macro més guapes!
Gracies pels comentaris nois !!!

Han passat els dies i l'aquari segueix madurant, vaig tenir plaga de ciano pero esta remetent (gairebé no queda res) tinc alga filamentosa verda a la roca suoerior.. pero els parametres van bé i els habitants están bé.

No m'enrollo més i penjo les fotos:

Bé comencem amb les dels habitants que han anat apareixent a la roca viva:

Tubicola

[Imagen: tubicola.jpg]

Aquest no se que és... però ahir li vaig donar un mini tros de gamba i la va pilar.... ara em fa por.

[Imagen: cuc1.jpg]

Mireu com està el sustracte... hay vidilla:

[Imagen: vidasubsuelo.jpg]

Els pels que sobresurten crec que son de Cirratulids l'altre dia en vaig treure un ja que no sabia si era bó i llegint he vist que si ho son.

Els invertebrats:

Trochus

[Imagen: Trochus.jpg]

La Lysmata amboinensis

[Imagen: Lysmata2.jpg]

I coralls....

Zoanthus spp.

[Imagen: Zooanthus4.jpg]

Aquesta cosa de la part dreta va apareixer enmig d'una colonia de Zoanthus... no se si es un cadaver d'un polip o que es..

[Imagen: Zooanthus1.jpg]

Actinodiscus ... em fa por que se'm fagin plaga pel que he llegit pero están en colonia en una sola roca:

[Imagen: Actinodiscus3.jpg]

[Imagen: Actinodiscus2.jpg]

[Imagen: Actinodiscus4.jpg]

Rhodactis:

[Imagen: rhodactis2.jpg]
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
Quines fotos mes guapes!
Gràcies Seral.

Algú sap q es el cuc de la foto? I lo de la colònia de zoos?
[/COLOR]
[/COLOR]
Marc Martínez escribió:Gràcies Seral.

Algú sap q es el cuc de la foto? I lo de la colònia de zoos?

Bones fotos Marc!

El cuc em sembla una pota de Ophiura.

Lo de la colònia de Zoanthus es una esponja Sycon.
Salutacions,

MIJABA.
Ostres Miquel ets un crack, la veritat es que per l'actitud del bitxo tindría més sentit lo de la ophiura que un cuc de foc ja que es manté sempre al mateix lloc van surtint tentacles com buscant menjar i lo de pillar el tros de gamba i amagar el tentacle em va semblar flipant. Ara es super petit pensa que lo que es veu blau a la foto es un actinodiscus... a veure si la veig sencera en algun moment.

La esponja te pinta de ser el que dius ara que també ha sortit on més emprenya, al vell mig dels zoos...
[/COLOR]
[/COLOR]
Marc Martínez escribió:Ostres Miquel ets un crack, la veritat es que per l'actitud del bitxo tindría més sentit lo de la ophiura que un cuc de foc ja que es manté sempre al mateix lloc van surtint tentacles com buscant menjar i lo de pillar el tros de gamba i amagar el tentacle em va semblar flipant. Ara es super petit pensa que lo que es veu blau a la foto es un actinodiscus... a veure si la veig sencera en algun moment.

La esponja te pinta de ser el que dius ara que també ha sortit on més emprenya, al vell mig dels zoos...

Molta vidilla té aquests aquari pel poc temps que fa que està montat

A mi també em sembla que es tracte d'una pota de ophiura i una esponja.
Si dones un cop d' ull amb la llum apagada amb una petita làmpara es fàcil que vegis unes quantes potes sobresortint si tens més d' una ophiura.
Jo en tinc un munt de petites. Diuen que son detritivores i beneficioses. Si son de les que es fan grans la cosa canviaBig Grin

Felicitat pel resultat

Salutacions
Bona tarda srs, feia molts dies que no actualitzava i l'acuari ha passat una mudança i com a conseqüència un remodelació total. La distribució inicial era maca pero donaba poc espai per coralls així que vaig refer-ho tot.

[Imagen: _DSC6170.jpg]

Els habitants :
2 ocellaris black
1 cryptocentrus cinctus
1 alpheus bellulus
1Lysmata amboinensis
1Lysmata wurdemanni
2paguristes cadenati
2 Nassarius

Y coralls... uns cuants...pero gairebé tot esqueixos.

Unes macros

[Imagen: _DSC6089.jpg]

[Imagen: _DSC6145.jpg]

[Imagen: _DSC6157.jpg]

[Imagen: _DSC6096.jpg]

[Imagen: _DSC6048.jpg]

[Imagen: _DSC6037.jpg]

[Imagen: _DSC6009.jpg]

[Imagen: _DSC5997.jpg]

[Imagen: _DSC5977.jpg]

[Imagen: _DSC6008.jpg]
[/COLOR]
[/COLOR]
Avui he tornat a fer macros dels zos les comparteixo

[Imagen: Zoa1.jpg]

[Imagen: Zoa5.jpg]

[Imagen: Zoa2.jpg]

[Imagen: Zoa3.jpg]

[Imagen: Zoa4.jpg]
[/COLOR]
[/COLOR]

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Me está atrapando el lado oscuro!!! gem.b 17 5.339 06-11-2013, 11:41
Último mensaje: ismacarv

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)