Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
reeF! y a prendre pel sac
UFFF, el parquét ¡¡¡¡¡¡¡
Quina pu****!

Quan em vas dir que et pensaves que era el 300 litres i que tenia més de 20 anys vaig pensar "normal!"

Que fort que precisament sigui la urna nova!!

Realment cada vegada em fa més por omplir la urna Blau... En part per això tinc el cub com a aquaterrari amb menys de la meitat d'aigua com a màxim.

I ni t'ho pensis!! RECLAMACIÓ al canto!!!
Jaume71 escribió:Quina pu****!

Quan em vas dir que et pensaves que era el 300 litres i que tenia més de 20 anys vaig pensar "normal!"

Que fort que precisament sigui la urna nova!!

Realment cada vegada em fa més por omplir la urna Blau... En part per això tinc el cub com a aquaterrari amb menys de la meitat d'aigua com a màxim.

I ni t'ho pensis!! RECLAMACIÓ al canto!!!

Que se la lleven y analicen lo q quieran, a ver pq se ha roto así, aunque m juego algo a q dicen q ha sido de un golpe.
240 litros acuario comunitario con Discos.
91 litros acuario de engorde alevines Disco.
38 litros acuario gambario con CRS y CBS.
Poco se puede decir ante el desastre, ánimo y al toro.

Dudo mucho que la empresa se haga cargo de algo más que no sea otra urna. Lo que está claro es que están demostrando poca fiabilidad en sus urnas de 80 y 90l.
El acuario del BAM 2009 que me llevé se rajó por la parte inferior, a Sergio le pasó lo mismo, otro caso de una tienda, que no mencionaré por respeto, que le petó el cubo de marino que tenía en exposición e imaginaros el follón (modelo antiguo con menos espesor de cristal que el actual) y ahora el tuyo, y todo esto en un círculo bastante reducido, imaginaros los que se tienen que haber roto por ahí...
Saludos:

[SIGPIC][/SIGPIC]
Veremos donde se puede llegar. Ya había oído cosas acerca de otras roturas de cubos de Blau. En más de 20 años es la primera vez que me ocurre algo así y más con un acuario que no se ha movido ni un milímetro desde que se instaló.

Ahora a ver que daños tengo , el parquet, el vecino, etc. Mi seguro cubre roturas de acuario.

Respecto a que conseguiré si reclamo.... we will see. Soy de los que piensa que a los clientes se les ha de cuidar ya que en estos tiempo no sobran.
Miquel70 escribió:Veremos donde se puede llegar. Ya había oído cosas acerca de otras roturas de cubos de Blau. En más de 20 años es la primera vez que me ocurre algo así y más con un acuario que no se ha movido ni un milímetro desde que se instaló.

Ahora a ver que daños tengo , el parquet, el vecino, etc. Mi seguro cubre roturas de acuario.

Respecto a que conseguiré si reclamo.... we will see. Soy de los que piensa que a los clientes se les ha de cuidar ya que en estos tiempo no sobran.

Sort Miquel... ja ens aniràs explicant com va evolucionant tot plegat!
Tropical 200L (nou)
5 escalars, 3 ancistrus, 1 ramirezzi i 5/6 puntius titteya... echinodorus bleheri, anubias, cryptocoryne parva, vallisnera gigantea (espectacular), altres plantes que hem anat posant

Aquaris petits
Un parell d'urnes amb dos Betta femella

En projecte... Africà/Discus 160L + 90L sump
Nou projecte complet... estiu 2015 ciclant

Actualitzat 22-Juny-2015
També crec, com a soci, que la AAB també ha de poder servir de grup de pressió per defensar els drets dels socis com a consumidors. Si creus que hi podem aportar alguna cosa tu proposa i se'n parla.
Tot plegat es una merda. Una cosa es que ens venguin aparells de fiabilitat dubtosa, que fallen i ens envien a norris el que hi ha dins l'aquari i l'altre que una urna peti i et causi danys al teu pis o veins

Jo tambe havia sentit casos d'urnes d'aquesta marca de 96 que petaven sobretot si anaven associades a iluminacio hqi i que per aixo havien aumentat el gruix del vidre.

Si truques a la casa i es volen endur la urna per mirarsela, no esta de mes fer-li un bon reportatge de fotos i que vingui abans el teu perit de la assegurança.

Si necessites quelcom nomes ho has de dir

Salutacions
Anims nou quina putada... Jo tambe et puc deixar urna si vols.

Aixo de les Blau ja ho havia sentit pero no tant d'aprop. Jo tinc varíes urnes incluit un Cub de 45x45x45 versió 2009 i de moment he tingut sort....
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
mare meva ... quina putada ... Ànims! poca cosa més puc dirte. Si necessites quelcom ja saps ...

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
Video S-Aloha Reef bye bye... MIJABA 12 4.400 16-10-2015, 03:17
Último mensaje: ANB001
Photo reeF (2ª palte) Miquel70 14 4.346 09-09-2015, 17:46
Último mensaje: Miquel70
  Inici Projecte Nano reef colombo 39 16.436 21-05-2015, 16:37
Último mensaje: Miquel70
  pico reef 19 litros germang 2 2.370 18-03-2015, 17:21
Último mensaje: albertus
  S-Aloha Reef - II MIJABA 200 48.560 10-06-2014, 16:19
Último mensaje: esarro
  staskys reef stasky222 54 16.488 04-06-2014, 22:01
Último mensaje: Marc Martínez
  Awesome Slow Motion in Reef MIJABA 3 2.535 28-03-2014, 00:58
Último mensaje: Bruno
  Regalo dos caixes de "Reef crystals" Marc Cisa 2 1.584 06-12-2013, 18:12
Último mensaje: Marc Cisa
  Proyecto acuario marino reef 700l javi 49 16.743 31-10-2013, 14:37
Último mensaje: Seral
  Breu Atlas d'estrelles de mar per a Reef MIJABA 0 1.072 18-10-2013, 11:03
Último mensaje: MIJABA

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)