Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aquari AAB, escalars i cardenals.
Si no recordo malament, ja deu fer 3 o 4 setmanes que es van introduir els nous peixos al aquari de la AAB. Aquesta setmana no vaig poder anar-hi. Com estan els peixos? Alguna baixa? Sobretot tinc molt interés en seguir la evolucio dels cardenals i escalars. Com ja sabreu els escalars son unes aguiles i acostumen a ser incompatibles amb els cardenals. Vau introduir primer els cardenals i els escalars al final? Vau seguir algún sistema?
Tinc molt interes perque una de les idees que porto pel meu projecte es mantindre escalars amb cardenals.

Gracies
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
Bon dia TRONERA.

Jo fa dues setmanes que no passo pel local, pero si que et puc explicar com els vam introduïr.

Els escalars tenien una mida molt petita i els cardenals eren prou grossos per a que no els entri per la boca, per tant, no ho prenen com aliment.

El que si que se'ls va prendre com aliment (però no va tenir èxit) va ser el Mesonauta que hi quedaba, que s'havia fet massa gros i el vem retirar per a que no es cruspís els bitxos.

Per cert, es van aclimatar i introduïr tots els peixos de cop Big Grin
Salutacions,

MIJABA.
TRONERA escribió:la evolucio dels cardenals i escalars. Com ja sabreu els escalars son unes aguiles i acostumen a ser incompatibles amb els cardenals. Vau introduir primer els cardenals i els escalars al final? Vau seguir algún sistema?

Hola tronera,

Jo tinc quatre escalar i un cardumen de neons, i fins ara cap baixa. Això que un dels escalar és prou gran com per menjar-se els neons.

I t'adjunto la foto d‘un dels aquaris de'n Beamud, també hi té escalar ben bonics i escalars.

Salut,

Archivos adjuntos
.jpg   uploadfromtaptalk1370767298010.jpg (Tamaño: 87,35 KB / Descargas: 26)
.jpg   uploadfromtaptalk1370767323038.jpg (Tamaño: 86,27 KB / Descargas: 21)
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
No digueu que no hi ha hagut baixes, y les pobres japòniques què? Que ningú pensa en les gambes...? ajajajaja

Menuda mariscada se habrán pegado!

Les dos setmanes passades no hem vist cap, així que tot indica que o bé estan amagadíssimes... o bé el que és més segur... Menjar pels bitxos.Sad
Es van posar japoniques?

A la capsa que vam dur amb tots els peixos no n'hi havia cap, sols peixos...

Algú les va dur a part?

Per cert, ningú ha dit que no hi ha hagut cap baixa Tongue

L'extrany seria que no n'hi hagues hagut cap Sad
Salutacions,

MIJABA.
Hola !

Crec que qui ha dit q no hi habia baixes era Ricard... a l`aquari de casa seva XD

Al del local ha caigut un otocinclus i crec q algun mesonauta... les japoniques no m`hi vai fixar XD

Aquest dimecres mirem com va la cosa ;P
ANB001 escribió:Hola !

Crec que qui ha dit q no hi habia baixes era Ricard... a l`aquari de casa seva XD

Al del local ha caigut un otocinclus i crec q algun mesonauta... les japoniques no m`hi vai fixar XD

Aquest dimecres mirem com va la cosa ;P

Koions, adonar-se que manca un ottocinlus en un 350L :eek:
ANB001 escribió:Al del local ha caigut un otocinclus i crec q algun mesonauta...

Quina llàstima!

L'otocinnclus, un dels pocs supervivents del desastre del filtre obstruït.
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Nu era el supervivent, era un dels 8 o 10 nous q vem afegir XD
Hei Tronera,
Per si et serveix de referencia, jo tinc un grup de 9 cardenals, 6 tetra emperadors, una Peckoltia, 3 corydores, tres discus (de 6, 8 i 10 cm) i un Uaru amphiacanthoides de 17 cm (mooolt mes voraç que un escalar o un Mesonauta), i l'unic problema que teten els cardenals son els tetras emperadors, que quan sels i gira el cargol els hi fotes caixalada a alguna aleta.
La meva opinio es que el truc esta en que als ciclids els facis creixer convivint amb el grup de caracids, tot i que no es pot generalitzar....

Salutacions,
guivet

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Em presento i dubtes sobre aquari amazonic nator 12 11.693 24-03-2015, 23:15
Último mensaje: lampibcn
  nou aquari Enrik 2 3.516 20-01-2015, 22:14
Último mensaje: Enrik
  Evolució del meu aquari de 180 litres Natalia 22 18.418 02-11-2014, 13:25
Último mensaje: Natalia
  Ciclat aquari afegint amoníac fcolours 6 6.709 27-03-2014, 11:54
Último mensaje: Jaume71
  El nou aquari de la Laieta eularidelescols 13 10.231 07-03-2014, 17:12
Último mensaje: 2365
  Consell/ideies per un nou aquari kabuki 6 5.504 08-01-2014, 23:23
Último mensaje: kabuki
  Aquari de 120 litres, que fer amb ell? manelescalar 43 29.636 18-11-2013, 17:00
Último mensaje: manelescalar
  [Consell] - Posta Escalars Ricard 9 7.750 18-10-2013, 19:59
Último mensaje: Ricard
  Les algues negres del aquari AAB 2365 2 3.172 19-09-2013, 12:22
Último mensaje: lanchone
  Cardenals amb paràsits bioleg 11 9.158 17-09-2013, 20:25
Último mensaje: tofol

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 2 invitado(s)