Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Escalars en adopció
Hola, m'agradaria que algú adoptes dos escalars que em van regalar ja que jo tinc peixets petits i d'aqui poc em sembla que es posaran les botes, si la persona que els adopti te gambetes o quelcom de mida mini no diré pas que no :p

Moltes gràcies

[[Imagen: imagewbap.jpg]]
olga escribió:Hola, m'agradaria que algú adoptes dos escalars que em van regalar ja que jo tinc peixets petits i d'aqui poc em sembla que es posaran les botes, si la persona que els adopti te gambetes o quelcom de mida mini no diré pas que no :p

Moltes gràcies

[[Imagen: imagewbap.jpg]]

Adoptats!

Què t'agradaria? Mira la meva signatura.
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Ricard escribió:Adoptats!

Què t'agradaria? Mira la meva signatura.

Doncs els Danius son molt macos, un parell d'aquests o unes cherrys ja m'anirien be.
T'aniria be quedar dema o dema passat? Es q dijous marxo fora uns dies.
Gràcies!
al final no te agafaran ricard Big GrinBig Grin
saludos
Són preciosos, però el teu daurat és l'amo de l'aquari.
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  [Consell] - Posta Escalars Ricard 9 7.750 18-10-2013, 19:59
Último mensaje: Ricard
  Killis en adopció Joan1791 6 5.364 26-06-2013, 02:20
Último mensaje: tofol
  Aquari AAB, escalars i cardenals. TRONERA 9 7.435 14-06-2013, 12:47
Último mensaje: guivet
  Ajuda: escalars en peu de guerra ! paleatus 3 3.511 06-07-2011, 01:20
Último mensaje: paleatus
  Beyond hybrids (Escalars fluorescents) Lochapowa 16 11.185 05-07-2010, 22:19
Último mensaje: albertus
  Coreman, dubte escalars Damaris3 3 3.871 15-03-2009, 20:23
Último mensaje: Coreman
  Posta escalars Silvia 2 2.487 26-09-2005, 00:34
Último mensaje: Silvia
  Escalars bookmark 3 3.542 25-04-2005, 23:34
Último mensaje: Aleix Llovet

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 2 invitado(s)