Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Caulerpa prolifera.

Holaaaaaaaaaaaaaaaa. . . Wink

Un d'aigua dolça fent incursions a la secció de marí!!! Por Dior!!! [Imagen: smiley36.gif]

Pregunta tonta, de les meves, per variar . . .

Algú em podria dir quina es la densitat del l'aigua minima per mantenir Caulerpa prolifera a l'aquari??

Us en faig cinc centims per a que no us sorprengui tant la pregunta . . . el cap de setmana passat vaig estar a una més que bonica problació del sud de Catalunya, on, a la platja, hi havia força Caulerpa prolifera autòctona escampada assecant-se a la chicharra del migdia . . . no se'm va acudir una altra cosa que agafar el troç que vaig veure menys sec i el vaig fotre dins l'aquari amb els peris Wink. . . l'aigua la tinc sobre uns 1,010 . . . la caulerpa estava cascadota, pero no se si seria millor traure-la per a que no em foti malament l'aigua . . . (com m'enrrotllo!!! Ho sento!!)

Gracieeeeeeeeees!!!Wink

Una dada interessant: Al Delta de l'Ebre n'hi ha:

http://www.aquariumbcn.com/es/immersio/m.../aquaris/a quari3.htm

Las diferentes especies de organismos que habitan en estos lugares pueden soportar descensos e incrementos relativamente altos de salinidad, gracias a una eficaz regulación de sus fluidos internos. Pero hay algunas especies que no sólo permanecen en la zona de transición o zona de mezcla de aguas, sino que verifican una inserción total en uno u otro tipo de agua. Son especies que realizan las denominadas migraciones.

Otros organismos marinos representados en esta comunidad:

Flora:
Enteromorpha prolifera
, Dictyota dichotoma, oreja de liebre (Caulerpa prolifera). Fauna: Virgularia mirabilis, galera (Squilla mantis), berberecho verrugoso (Rudicardium tuberculatum), erizo de arena ( Echinocardium cordatum), esturión (Acipenser sturio), araña (Trachinus vipera), pardete (Mugil cephalus), herrera (Pagellus mormyrus), corvina (Argyrosomus regius).

Otia!! Gràcies Jaume, ets un crack!!!

Les que tinc son d'una mica més a baix, de Sant Carles de la Rapita. suposo que deuen provenir de poblacions diferents, no se si estàn gaire especialitzades, o si qualsevol induvidu de qualsevol poblacio pot "gaudir" d'aquesta variabilitat en la salinitat de l'aigua. Sigui el que sigui, faré la prova i ja us diré . . .

Gràcies un cop més!Wink

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Caulerpa racemosa al Mediterrà Petxinot 1 2.420 03-02-2012, 12:52
Último mensaje: Jordiduch

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)