Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Otocinclus carinyosus
Hola nois.
Tinc des de fa ja uns anys un otocinclus que no m'havia donat mai cap mena de problema però porto un parell de dies observant que es va cap els discus a "xupetejarlos" amb l'evident molèstia pels peixos i suposo que no deu ser gens sa per ells.
Us heu trobat amb el cas algun cop? Trobo que si ha de ser un nou motiu d'estress l'hauré de treure.
Hola Miquel,
En concret d'otocinclus amb discus no ho havia sentit ni llegit, pero es un problema tipic amb alguns peixos amb ventosa respecte als peixos de cos aplanat. Es veu que es tipic en Gyrinocheilus aymonieri (ventosa del sudest asiatic) vers peixos com escalars i discus; i de varius loricarids grossos vers les rajades d'aigua dolça.
Si veus que el teu Otocinclus hi insisteix, el meu consell es que el treguis.
Salutacions,
guivet
Plecos xupant la mucosa dels goldfish es habitual.
Un error de barrejar-los.
Els hi arriban a fer mal, a mes a mes de la perdua de Mucosa, els hi poden arrivar a fer ferides.

Dels otos no ho havia sentir mai.
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
Fare seguiment.
Si el trec que us semblaria posar-lo a l'aquari del local?
Miquel, això que dius ho he escoltat molt amb Plecos. Els loricàrids tot i tindre una alimentació vegetal, també ingerèixen de tant en quant proteïna animal. L'Àngel de Floraqua sempre em comentava com als Plecos els hi agrada rossegar cadàvers de peixos morts.

Sobre lo de posar-lo al aquari de la AAB, jo no soc de la junta, pro no ho veig malament. Tot i això alguna vegada ho havia proposat fa temps (potser 3 o 4 anys) i sem va denegar amb la resposta: No podem posar als aquaris de la AAB els peixos que els socis no volen. Qui ho va dir, ho mantindré a l'anonimat. En aquell moment em va semblar força normal aquest raonament, doncs si ho fa una persona, ho voldríen fer altres...
Em sembla llògic el que dius.Nomès se m'havia ocorregut ja que es un peix que encaixa amb l'aquari del local.
Si decideixo despredre'm ja l'oferiré en adopció.
Merci.
Hola,

Jo sí ho havia sentit dir: els otos de vegades fan aquestes coses. Pels discus és molt, molt estressant. No hi ha més remei que retirar els otos Sad

Fins ara!
Bé. Després d'un mes sense veure-li el pèl (com vosaltres a mi) puc dir que crec que l'otocinclus ha traspassat (potser algun disc s'ha revenjat) .

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Alimentació Otocinclus ze474 0 1.483 19-12-2011, 08:31
Último mensaje: ze474
  Muerte de mis Otocinclus Jordi Mateo 9 5.780 23-03-2006, 14:25
Último mensaje: KARPY
  Pobriço otocinclus... roc1981 0 1.846 21-02-2005, 15:22
Último mensaje: roc1981
  Otocinclus si, pero cual? XD roc1981 3 3.131 21-11-2004, 16:31
Último mensaje: roc1981

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)