Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Killis en adopció
Ja que vaig ser l'afortunat a qui li van tocar els Killis el dia de la xarrada a l'associació, vull ensenyar com estan.
Bé, com están suposo que bé, no els hi he vist el pèl encara... però ja els veuré, en brut son 27 litres, no es tan gran...

Primer que vaig trovar al obrir la tapa va ser axò...
Que de veritat vaig al.lucinar. Crec que és una efímera, però no estic completament segur. La vaig enviar al vàter... per si d'acàs.
Suposo que va arrivar en un ou enganxat en una fulla.
[Imagen: IMG_2384_zpsba392fcc.jpg]

Bé, aquest es l'hàbitat on son ara, com que vaig sentir que eren tímits i els hi agradaven els llocs per amagar-se, al nano serán de conya. De llocs per amagar-se n'hi ha per donar i regalar.

[Imagen: IMG_2400_zps631698e7.jpg]

Una altra vista

[Imagen: IMG_2403_zps2154dd55.jpg]

Els companys de pis que té son unes gambetes, cuatre Galaxis, cuatre cardenals, uns Guppies i un parell nosequé tamany Cardenals.

[Imagen: IMG_2401_zpsfdc83808.jpg]

[Imagen: IMG_2402_zpsfef36899.jpg]

Si els hi veig el pèl o hi ha novetats os les comento.

Salut!
Parece que tienen un buen hogar. A ver si Mijaba también publica el nuevo hábitat de los otros killis.

Lo de tirar por el WC a la efemérida ha sido acertado, creo que se hubiese comido los peces.
Lo que tengo, busco e intercambio: http://www.aquariofilabcn.org/forum/show...php?t=6471
Las larvas de efímera (mayfly/mosca de mayo) no son peligrosas, son más bien comida.

Las peligrosas son las de libélula. Habría que haberla visto por delante.

Saludos
Hola Tofol,
Me temo que en mi acuario, una larva de 1.5 cms más que comida es un compañero de piso.
Era más grande que casi todos los peces.
Aunque cuando la quité le eché un buen vistazo, estoy convencido que era efímera.
Gracias
Bona nit Joan.

L'aquari aquest es un aquari ideal per a mantenir killis, alhora de mantenir un aquari maco. Amb tanta molsa, i tanta ombra és perfecte.

Però, un parell de matissos:

· L'aquari està totalment tapat? Totalment em refereixo a pràcticament hermétic. Ni tan sols un forat de 1 cm x 1 cm. Ni tan sols enmig de la tapa. Ja m'entens Big Grin

· Els cohabitants dels killis no són els millors companys per a uns Scriptaphyosemion cauveti "Kindia". Els Scriptaphyosemion, i en concret els cauveti son peixos molt i molt tímids i desconfiats. Segurament si veuen moviment dels inquiets Danio margaritatus o dels "Guppys" no sortiran del seu forat... (les gambes no hi ha cap problema)

La millor opció seria un aquari específic per a ells.
Salutacions,

MIJABA.
Gracies pels concells,
Mirare de canviar-ho
En principi l acuari es completament tancat per una tapa
Fins ara
Ninfas (de efímera)
...
Son básicamente herbívoras y se alimentan de restos vegetales y algas.
...

font: http://es.wikipedia.org/wiki/Ephemeroptera

Crec que has llençat el sopar al WC. Big Grin

No obstant, davant el dubte, vas fer ben fet. Confusedmiley2:

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Escalars en adopció olga 4 3.756 12-06-2013, 00:01
Último mensaje: Ricard
  Link de Killis Buffer 1 2.391 23-10-2009, 17:41
Último mensaje: ANB001
  Ofrecimiento de killis 0 431 Hace menos de 1 minuto
Último mensaje:
  Uno de killis 0 1.001 Hace menos de 1 minuto
Último mensaje:

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)