Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mis nuevos cambarellus texanus y compañia
Buenas, he remodelado un acuario y cambiado a los antiguos habitantes a otro, este quedaba vacío y eso no puede ser jejej, asi que ya esta lleno...con una pareja de texanus y 7 peces avispa

[Imagen: 8hjd.jpg]

[Imagen: 46lb.jpg]

[Imagen: pz00.jpg]

[Imagen: n5al.jpg]

[Imagen: g88w.jpg]
*Acuario 240l comunitario
*Acuario 94l Tylomelania+ cherrys 
*Brico estanquito casero 60 l, medakas
A veure si tens sort amb aquesta parella i et donen alegries.Big Grin
OOOO yo hace tiempo q quiero hacerme uno con gobios abejita de estos !!
Carlos Samurai escribió:A veure si tens sort amb aquesta parella i et donen alegries.Big Grin[/QUOT

Buenas, doncs si, esperem que s 'agradin i surgeixi el amor cangrejo jejeje.
[quote=ANB001]OOOO yo hace tiempo q quiero hacerme uno con gobios abejita de estos !!

Hola, si són molt xulos, espero q estiguin bé, aquest estan criats amb aigua dolça, per aixo els vaig agafar, i també diuen q són difícils de alimentar,per ara menjan una mica de micro granuls, si no tindré q anar q buscar artemia.
Doncs, ja tinc 2 ovades!! Vaig comprar 5 més, ara crec q tinc 4 femelles i 3 mascles.
http://imageshack.us/photo/photo/35/tvue.jpg/

Ara no se si quant neixin tindré problemes amb els avispa, i sels menjeran, tenen molt lloc on amagarse pero...
El problema no crec que siguin els avispa, sino els seus germans, que aprofiten les mudes d'un altre per jalarse'l ajajajaja

Sort amb els cambarellus i a veures si tiren endevant
puedes tener problemas con estos peces cuando tengas alevines... les encanta el marisco

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Cambarellus?? dems 2 1.497 16-09-2014, 14:12
Último mensaje: dems
  Cambarellus patzcuarensis Ricard 9 4.241 12-04-2013, 15:49
Último mensaje: gem.b

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)