Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Test de gotes PH JBL
Perque JBL te tres test de PH amb rangs diferents?

Fabriquen per PH 3-10, per 6-7´6 i 7´4-9.

No sería mes fàcil utilizar el de rang 3-10 i amb un de sol ja cobrim tota la escala? O es que els altres són mes exactes, econòmincs... Quin motiu hi hauria per a utilitzar el de 6-7´6 i no el 3-10.

Salutacions!

Jordi
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
Com bé dius, el 3 - 10 és menys precís que els altres. Es pot saber més o menys quin PH tens, pero els altres son més precisos i fiables.
Tinc un test JBL i no li veig la data de caducitat.

Caduquen?

Si hi ha tests mes exactes i d'altres mes orientatius, apart del tema economic en que us baseu per comparar un o altre?

Jo tinc el JBL 6-7'6 i tinc molts dubtes si em surt el blau fort (7'6) o es el blau de 7'4. Deu ser que m'estic tornant daltonic o es que realment costa forca de diferenciar-los quan el Ph ronda aquests dos valors.

Avegades tinc la impressio que quan mes temps passa mes fort es torna el blau. O potser i l'aigua de la aixeta de Bcna estigui per sobre el 7'6.

Haure de portar un dimecres a l'AAB una mostra d'aigua de la aixeta i el test aviam si entre tots podem determinar el Ph.
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Ciclado, primer test Cesar73 20 14.201 02-08-2013, 17:36
Último mensaje: jarajojo
  Test de NO3 de JBL: problema David Fernández 4 4.475 11-03-2013, 15:25
Último mensaje: Miquel70
  Test de Ferro. Xom 0 1.678 06-03-2013, 17:13
Último mensaje: Xom

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)