Temas: 46
Likes Given: 0
Registro en: Jan 2013
Tiene toda la pinta que tendrás que vaciar la urna y siliconar la junta por donde pierde. Las siliconas necesitan unas 48h de secado eficiente.
Utiliza siliconas neutras.
•
Temas: 44
Registro en: Aug 2011
Habla con Miquel70, te explicará las consecuencias de una rotura de acuario sobre el parquet.
•
Temas: 10
Registro en: Aug 2012
Si tienes bañera, puedes conservar gran parte del agua y peces en su interior.
Yo de ti desmontaba y no me la jugaba.
Saludos!
•
Temas: 73
Registro en: Feb 2012
Si que fa pal desmuntar, però és la millor opció i pots aprofitar per donar una repasada al tanc ( netejar sustrat, decoració...). I ara es bona epoca, ja que pots tenir dies els peixos en un o varis recipients sense patir per la temperatura. Si no tens més acuaris, les caixes de plàstic d'emmagatzemar grans et serveixen i les hi ha de molts litres de capacitat, fent servir el filtre que ja hi tens. I si t'hi poses repasa tota la silicona del tanc, no només la fuita. Sort
•
Temas: 26
Registro en: Jun 2010
No te arriesgues, has de repararlo. Y si es por debajo, hay que sacarlo todo. Hay una silicona que fragua bajo el agua, pero yo no me fiaba de un acuario con perdidas ni loco. No podría prestarte alguien un acuario o un super tupper?
•
Temas: 10
Registro en: Aug 2012
Fa tres anys, amb la mudança i la nena (em vaig mudar i va parir la dona en dies consecutius, collons quin estress), vaig tenir els peixos a la banyera del pis vell una setmana. Filtre + aire.
De veritat, cap baixa. El volum d'aigua es gran, amb el que aquesta es més estable.
Ja ens explicaràs, sort!
PS - per cert, bomba i manguera es bàsic. 0 feina i 0 mullader
•
Temas: 2
Registro en: Jul 2013
Gracies per l'ajuda. per sort tinc dos banys amb banyera . m'ha de venir el perit de el seguro de la llar q m'entra dins el seguro.
te dos anys i mig i no l'he mogut per res.
sí te una fuita per un poro de la silicona podría reventar l'aquari igualment ?
•