Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
em supura aigua acuari 240 litres
bona tarda,
avui m'he adonat que el meu aquari de 240 litres supura aigua, entre la base del aquari i el moble (especific de aquari) . tinc que dir que es molt poca quantitat perque es forma una gota que rellisca moble avall cada 30min o aixi (estic observant) i estic una mica preocupada per si será el vidre que s'ha trencat o a lo millor que perd per una junta.
Nomes pensar el vuidar tants litres m'estressa i tenir que posar la quantitat de ciclids que tinc en un altre peixera........
alguna recomanacio ???

[Imagen: 2e1dkjp.jpg]
Tiene toda la pinta que tendrás que vaciar la urna y siliconar la junta por donde pierde. Las siliconas necesitan unas 48h de secado eficiente.

Utiliza siliconas neutras.
Lo que tengo, busco e intercambio: http://www.aquariofilabcn.org/forum/show...php?t=6471
uuuffff no me quiero ni imaginar vaciar todoooo dios con mi tubo y mi cubo de la fregona y los miles de viajes al baño a tirar el agua o poner el tapon y guardarla, y quitar plantas, cuatro dedos de arena, troncos............. que estrés.................... por lo que gotea no se si valdra la pena...... Sad pero supongo que se puede romper del todo y liarme en el comedor la d san quintin y mas si pasa sin estar en casa
Habla con Miquel70, te explicará las consecuencias de una rotura de acuario sobre el parquet.
Si tienes bañera, puedes conservar gran parte del agua y peces en su interior.
Yo de ti desmontaba y no me la jugaba.
Saludos!
Si que fa pal desmuntar, però és la millor opció i pots aprofitar per donar una repasada al tanc ( netejar sustrat, decoració...). I ara es bona epoca, ja que pots tenir dies els peixos en un o varis recipients sense patir per la temperatura. Si no tens més acuaris, les caixes de plàstic d'emmagatzemar grans et serveixen i les hi ha de molts litres de capacitat, fent servir el filtre que ja hi tens. I si t'hi poses repasa tota la silicona del tanc, no només la fuita. Sort
No te arriesgues, has de repararlo. Y si es por debajo, hay que sacarlo todo. Hay una silicona que fragua bajo el agua, pero yo no me fiaba de un acuario con perdidas ni loco. No podría prestarte alguien un acuario o un super tupper?
Jo sincerament no me la jugava amb un aquari que perd aigua! Sad

Et recomano que t'oblidis de galledes amunt i avall a pes pel passadís! compra't una manguera que t'arribi al lavabo, safareig, etc.. i a partir de llavors, quan canviis l'aigua pensaràs "còm és que no se m'havia acudit abans!"

Per guardar l'aigua actual la idea de la banyera és bona, després amb una bomba o amb el mateix filtre, la fas tornar de la banyera a l'aquari... tot i que a casa no sé si et deixaràn tenir el bany ocupat d'aquesta manera durant uns dies (perquè, és clar, la reparació no serà immediata Sad )
Una bona opció per desmuntar temporalment un aquari es amb capses de plàstic d'aquestes dels xinos... tenen bona capacitat i hi pots mantenir els peixos durant setmanes.

És vell l'aquari? l'has mogut amb l'aigua dins?
Fa tres anys, amb la mudança i la nena (em vaig mudar i va parir la dona en dies consecutius, collons quin estress), vaig tenir els peixos a la banyera del pis vell una setmana. Filtre + aire.
De veritat, cap baixa. El volum d'aigua es gran, amb el que aquesta es més estable.
Ja ens explicaràs, sort!

PS - per cert, bomba i manguera es bàsic. 0 feina i 0 mullader
Gracies per l'ajuda. per sort tinc dos banys amb banyera . m'ha de venir el perit de el seguro de la llar q m'entra dins el seguro.
te dos anys i mig i no l'he mogut per res.
sí te una fuita per un poro de la silicona podría reventar l'aquari igualment ?

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Refredar l'aigua amb Peltier enjordi 2 4.986 05-04-2017, 08:15
Último mensaje: Carlos Samurai
  perdua de aigua filtre profesional 2 lampibcn 7 40.506 30-03-2015, 23:12
Último mensaje: Salvador Borràs
  Control nivell aigua amb Arduino i HC-SR04 fcolours 5 7.788 12-03-2015, 21:37
Último mensaje: xaviergiralt
  osmosis i aixeta per aigua aquari gem.b 14 15.719 24-01-2015, 14:10
Último mensaje: Olivier
  aquari 600 litres. oscar13s 4 5.262 24-08-2014, 00:12
Último mensaje: ismacarv
  Sistema canvi aigua directe de l´aixeta. TRONERA 10 10.742 22-01-2014, 21:13
Último mensaje: Ricard
  Fondaria per acuari plantat i a 3 cares. TRONERA 7 7.510 20-01-2014, 14:31
Último mensaje: ismacarv
  Clor de l'aigua potable Maria Rosa 11 11.396 14-06-2013, 10:49
Último mensaje: Siderfa
  Sistema sortida INTERIOR del aigua del aquari. TRONERA 25 21.009 08-05-2013, 09:18
Último mensaje: guivet
  Filtre per acondicionar aigua TRONERA 14 13.677 23-03-2013, 00:32
Último mensaje: TRONERA

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)