Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
El meu marí al juliol de 2013
Es cert Salvador!
No m'hi havia fixat que tenim el mateix acuari!
Em sembla que el sump que tenim també era el mateix, pero jo li vaig treure les particions i les vaig recolocar i moure.
Fins ara,
Salut!
Molt maco Salva, felicitats i gràcies per compartir.
[COLOR="Black"][COLOR="Blue"]Salutacions.
[/COLOR]
[/COLOR]
Salvador Borràs escribió:Hola Miquel,

El moviment ho dius pel de l'aigua o del meu pésim pols?? Big GrinBig Grin

Trànquil Salva que a la 1.30 a tu et tremola el pols i a mi em bota un ullBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

En refereia a que las anemonas, gorgonia, coralls de polips grans i demès donen una sensació de constant moviment. Com si fos un trosset de mar on va i ve la onada

En resum ,molt macoBig Grin
Confusedmiley20:Confusedmiley20:Confusedmiley20:Confusedmiley20:
Espectacular Salva.

I que duri Big Grin
Salutacions,

MIJABA.
Hola,

Subo una actualización de mi marino de este enero de 2014:

[Imagen: marino_ene2014_zps466a82e5.jpg]

Durante diciembre tube una plaga de cianobacterias que invadió toda la superficie del acuario, creo que causada por la suciedad de las bombas de circulación y sobretodo por un fluorescente inapropiado. Durante las vacaciones de navidad lo dejé varios dias sólo con luz azul con lo que acabó con toda la plaga y tras una buena limpieza a recuperado el aspecto que ya os presenté en julio.

Saludos

Salva
Ostres Salva
Quina cosa mes maca.

Ets un referent de sempre.

Aprofita i neteja l'iman netejador, jeje
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
Molt guapo salva
Una putada lo co comentes dels flourescents sort que ho has pogut redreçar.
Per curiositat cuantes ectameas tens ? Jo conto minim 6??Confusedmiley32:

Salutacions

Pd: soy consciente que te debo una visitaBig Grin
Bellísimo Salva. Felicidades. Y si que lo has recuperado si. :-)
Iwagumi 54L - 8 Danio margaritatus (Galaxy), 9 Danio erythromicron, 5 Corydoras Pigmea, 1 trichopsis pumila, muchas neocaridina heteropoda var. orange, Anubias nana, hemianthus callitrichoides "cuba", rotala wallichii, Fira moss, fissidens fontanus.

Pysgod.com - Intentando crear un directorio de tiendas de acuariofilia en España. ¿Me ayudas? pysgod.com
Espectacular Salva, sens dubte.

Les gorgonies aquestes enormes d'on les has tret? jo en busco una d'aquest calibre! jejeje

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  L'acuari marí d'en Jordi novato 6 2.810 05-12-2017, 08:32
Último mensaje: novato
  Sal per fer aigua aquari mari jfauri 2 1.501 20-09-2015, 15:19
Último mensaje: jfauri
  Snorkel nocturno en el Forum de Barcelona el 13/9/2013 a las 21h00 k_orta 7 3.286 11-09-2013, 13:44
Último mensaje: k_orta
  ajuda per montar el meu primer mari francesc 4 2.142 28-05-2013, 19:56
Último mensaje: mescolar
  Reset del meu aquari marí albertus 17 5.538 20-11-2012, 00:27
Último mensaje: pavon
  Al final el 250L será marí, coralls tous, i ja tinc el primer habitant!!! MIJABA 4 2.112 27-02-2011, 01:44
Último mensaje: Olivier
  Aquari marí complicat alex 44 5 2.604 19-12-2006, 00:50
Último mensaje: alex 44

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 2 invitado(s)