Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Peixos globus.

Bon dia senyores i senyors . . .

A veure si em podeu ajudar amb un tema que em te donant-li voltes al coco i fer-me mirar per Intenné com un boig (em falten dues pantalles per arribar al final Confusedmiley18Smile . . . es sobre un parell de peixos globus que tinc. Us explico, n'hi ha un que es un Figure Eight de tota la vida, però l'altre, que me'l van vendre sota el mateix nom, la veritat es que no s'assembla ni en el blanc dels ulls. Tenen un dibuix completament diferent i no tinc ni idea de quin coi de bitxo és.

Ara no tinc cap foto, més que res per que no para quiet i és quasi be impossbile fer-li . . . potser si mentre em mossega el dit d'una ma amb l'altra puc fer-li una foto . . . ho provo i poso la foto a veure si algú em sabria dir que coi és . . .

Gràcies i fins aquesta tarda (que serà quan pujaré la foto, que encara estic treballant . . . i no com altres . . . . je, je, je, je, je . . .)

Fins aviat!!

Jo sol em contesto els meus propis missatges . . . que triste!!! . . . je, je, je, je, je . . . Wink

Lo dels globus ja ho tinc solucionat. El "problema" es que son dos morfos de color de la mateixa especie, ja està. Ho he vist a no se quin coi de pagina on parla del tema. Sol·lucionat!

Tot i així, si em deixen (per que no paren quiets), posaré alguna foto per a que veieu lo diferents que arriben a ser.

Salut!!

Hola Xavi,

A veure si es veritat que poses les fotos dels globus i del seu aquari Wink.

Fins aviat.

Salva

Els globus els tinc amb els peris . . . l'aquari ja l'heu vist suposo, però per fer-li una foto als globos em sembla que els hauré de traure de l'aigua . . . je, je, je . . .Winkquins bitxos!!! I mira que son petits, però no paren ni que els lliguis!!! [Imagen: smiley36.gif]

Ho provo aquesta tarda a veure si es deixen . . . cosa que dubto, però per provar-ho que no quedi . . . ahir al final vaig desistir, vaig acabar fins als c*ll*ns de seguirlos per l'aquari càmera en ma . . . vaig acabar amb la llengua fora!! Confusedmiley4:

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Ph a 8... Es dolent pels peixos?? Natalia 27 14.340 19-11-2013, 14:08
Último mensaje: ismacarv
  Aclimatació peixos TRONERA 16 9.289 22-04-2013, 15:30
Último mensaje: esarro
  transvassament de peixos esarro 5 4.005 02-04-2013, 13:02
  Piscines de peixos gat. MIJABA 1 1.869 17-03-2013, 03:05
  Paràmetres: 16 GH, 8 PH. Relació peixos TRONERA 52 29.684 11-03-2013, 11:57
  Fitxes peixos aigua dolça. TRONERA 8 6.548 10-02-2013, 18:49
Último mensaje: Ricard
  Peixos que salten ... tofol 6 5.368 09-08-2012, 16:41
Último mensaje: Miquel70
  Ajuda morts peixos Gould 2 2.663 11-12-2011, 23:29
Último mensaje: pavon
  Posta peixos joya hector28bcn 4 3.339 17-11-2011, 10:50
Último mensaje: hector28bcn
  Peixos congelats... i després vius! MIJABA 1 2.227 03-11-2011, 10:47
Último mensaje: SCRAT

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)