Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Que cono pasa aquí??
Diuen que no estic massa actiu darrerament... i es que no hi ha massa que contar. Entre el desànim de la darrera trencadissa i la calor que fot no es època de massa noticies encara que preparo canvis i renovaçao.

La noticia ara esta al "picaderu". Recordareu que estant ja a prop de les vacances vaig decidir separar la parella que tenia ja que no només no podíem tirar endavant els alevins si no que ells es fotien mal de debò a base de baralles.

Fa cosa de'un mes vaig posar un altra femella que havia adquirit apart i se m'estava quedant enrere. Ara menja molt millor i ha recuperat els colors

[Imagen: DSC_0762.JPG]
El mascle també està preciós i creixent:

[Imagen: DSC_0680.JPG]

Sembla que a la nova senyora de la casa no li agrada tant el verd com a l'anterior i si la terracota

[Imagen: DSC_0758.JPG]

I el que finalment hem aconseguit es de nou una posta.

[Imagen: DSC_0804.JPG]

Suposo que haurem de fer varis intents, apart de que no podré estar del tot pendent fins al mes que ve però es un altre bon inici. A més a més de que la posta l'han fet on toca si la cosa va be podrem fer postas que no siguin borbòniques ja que no son germans.

Ja anirem informant.
Salutacions.
ole ole

Quina bona noticia veure' t de nou postejant i amb una nova posta en marxaBig GrinBig Grin

Ara amb els calors i les vacances potser no es la millor època però cap al septembre estic segur que acabes treient disquillos.

Per cert el mascle està espaterrant de colors!!

Salutacions
Seguint les pautes naturals...

[Imagen: 1148871_10201736514121733_2062821547_n.jpg]
...cuetes
Qué chulas las fotos, la de las colas y la del macho "electrizado" son una pasada! Espero que sigan creciendo.
Lo que tengo, busco e intercambio: http://www.aquariofilabcn.org/forum/show...php?t=6471
M'alegro de la bona notícia!!! Confusedmiley2:
A veure si el que necessitava era canviar de parella... i que faci la posta on toca potser ja vol dir que és una mica més normaleta!!! jejeje
Actualment amb poc temps, poca fauna i encara menys flora, però intentant cuidar sempre bé als amfitrions...

Aquari Blau 38L amb: Melanotaenia praecox i Pseudomugil furcatus, Cargols Clithon i Anubias 

Enric
k_orta escribió:Qué chulas las fotos, la de las colas y la del macho "electrizado" son una pasada! Espero que sigan creciendo.

Gracias.
Va a ser complicado. Es la primera puesta y aunque espero que la pareja no se pelee pronto vienen vacaciones y no podré estar pendiente. Pero espero en futuras puestas triunfar de una vez ( o no)

esarro escribió:M'alegro de la bona notícia!!! Confusedmiley2:
A veure si el que necessitava era canviar de parella... i que faci la posta on toca potser ja vol dir que és una mica més normaleta!!! jejeje

Segur que sí. En el fons es un calçaces (com el amo)

Un poco de movimiento....

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=9XVB15lZV3o"]Cuetes[/ame]
24 hores desprès...

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=-aS-RiVutzY"]Cuetes 24 hores després[/ame]
Be, ja han passat 72 hores i aqui estem...

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=FkfjL3XX-OY"]72 hores després[/ame]
eps... em sembla que els teus discs tenen polls!!! jejejeje
De moment molt bé!!
Actualment amb poc temps, poca fauna i encara menys flora, però intentant cuidar sempre bé als amfitrions...

Aquari Blau 38L amb: Melanotaenia praecox i Pseudomugil furcatus, Cargols Clithon i Anubias 

Enric
Ep Miquel!

Avia'm si ens expliques com va la posta que tenim ganes de saber com evoluciona.

Salutacions.
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Pues aqui esta mi Malawiiiiiiii kelele 2 2.866 05-11-2009, 18:40
Último mensaje: kelele
  Hola buenas aqui el disquero _AL€J@NDr0_ 6 4.357 02-11-2008, 15:53
Último mensaje: _AL€J@NDr0_
  Algun veterinario por aqui?... Ernesto 7 6.083 05-05-2008, 13:43
Último mensaje: quino69
  Ya estan aquí!!! Reproducción Hasemania nana "tetra cobre" II Peluso 5 4.245 29-01-2008, 16:28
Último mensaje: TopGon
  Otro novato está aquí!!! Peluso 8 4.753 26-10-2007, 17:02
Último mensaje: SCRAT
  plecostomus que es lo que me pasa? imported_juan32 14 9.282 08-10-2005, 19:55
Último mensaje: imported_juan32
  no se ke le pasa Silvia 6 4.845 10-06-2005, 09:16
Último mensaje: Silvia
  Qué le pasa a mi Gupi?? Luigi 4 4.079 24-09-2004, 04:30
Último mensaje: Luigi

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)