13-08-2013, 22:40
Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.
Calificación:
Nou Decret d'especies invasoras.
|
14-08-2013, 02:16
Channa spp.
jur jur jur Corred !!!
14-08-2013, 14:21
Ja vaig dir-ho en algún altre moment però, no m'importa repetir-ho.
És més, em plau repetir-ho: NI TENEN PUTA IDEA, NI CAP INTENCIÓ DE TENIR-LA. Goita què diuen, així, sense cap tipus de vergonya: "Análisis de riesgos: Se refiere a la evaluación científico-técnica de la probabilidad y de las consecuencias (del riesgo) de la introducción y establecimiento de una especie exótica en el medio natural y de las medidas que pueden aplicarse para reducir o controlar esos riesgos." Vaig llegir el mètode científic emprat per a declarar tots el Pomacea "fora d la llei". Bàsicament deia: " ... como se trata de spp. de difícil diferenciación, pues nos las follamos todas, y nos quedamos tan panchos". (la part subratllaba és quasi_literal) Si fos cert que ha intervingut un científic, només per això se li podria retirar el títol, i fins i tot la vida. ![]() Fins i tot la meva filleta pot diferenciar entre un P. cannaliculata (amb el que tenen un problema) i un P. bridgesii (que no soporten el nostre clima temperat) Idem entre un Channa argus (un petit dimoni que està causant problemes als EE.UU. d'Obama -in God we trust-) i un Ch. orientalis (estrictament tropical i que no passa dels 15 cm.) Potser l'argus seria la solució pels pantans plagats de silurs. Si bé és cert que depen com l'agafi et pot mosegar els testicles, és del tot incapaç d'arrossegar un nen petit cap el fons i empassar-se'l, com si que pot fer-ho un silur. Apa, salutacions. ![]()
14-08-2013, 15:46
Quizás desde la AAB se puedan realizar las gestiones para que solo se incluyan las especies de Pomacea que conlleven riesgo y no todas.
Existe una forma para pedir la exclusion o inclusion de especies.
14-08-2013, 18:49
Petxinot escribió:Existe una forma para pedir la exclusion o inclusion de especies. Pos dígalo Usté, aquí y ahora. Tambè fora bo tenir accès als raonaments que han portat a cada sp. a incloure-la a la llista. Salutacions
14-08-2013, 21:04
En el texto estan los mecanismos.
15-08-2013, 13:16
OK.
"Artículo 5. Procedimientos de inclusión o exclusión de especies. 1. La inclusión o exclusión de una especie en el catálogo se realizará ... 3. Cualquier ciudadano u organización podrá solicitar a la Dirección General de Calidad y Evaluación Ambiental y Medio Natural del Ministerio de Agricultura, Alimentación y Medio Ambiente, la iniciación del procedimiento de inclusión o exclusión de una especie en el catálogo. La solicitud presentada deberá ser motivada e ir acompañada de la ..." Jo estic disposat a treballar una mica per aquest tema. No sé quants socis han de recolzar una iniciativa ni el format. En tot cas: - Proposo la creació d'un Grup de Treball, dins la AAB, per a la sol.licitud d'exclusió de les sp. que es considerin adients. Salutacions ![]() P.D. prego còpia de l'Acta de Constitució i els Estatuts vigents de l'AAB.
15-08-2013, 13:47
si necessiteu ajut ja sabeu.
![]()
15-08-2013, 18:48
Hola nois!
tofol, m'agrada que tinguis aquesta inquietud i et mostris voluntari per a formar un grup de treball. Et proposo que vinguis un dimecres de reunió de junta i ho establim formalment. Jo vaig molt escàs de temps i no puc aferrar-me a quelcom que pot ser que no pugui complir, però vull donar un cop de mà a tot allò que estigui a les meves mans.
Salutacions,
MIJABA.
15-08-2013, 19:12
MIJABA escribió:Hola nois! Accepto. ![]() Fes-m'ho saber de seguida que estigui planificada aquesta Reunió de la Junta. Salutacions ![]() |
« Tema anterior | Tema siguiente »
|
Posibles temas similares... | |||||
Tema | Autor | Respuestas | Vistas | Último mensaje | |
Procedimientos a seguir con especies que se pasan a prohibir a tener en cautividad | 1sk4nd4r | 7 | 5.812 |
10-02-2013, 20:14 Último mensaje: tofol |
|
Descubiertas dos nuevas especies de ciclido en el lago Victoria | ANB001 | 2 | 3.104 |
21-01-2013, 17:39 Último mensaje: ANB001 |
|
encuesta europea sobre el trato a especies invasoras. | Petxinot | 0 | 1.928 |
07-03-2012, 01:30 Último mensaje: Petxinot |
|
Nuestras especies | TopGon | 28 | 18.884 |
16-07-2007, 22:22 Último mensaje: TopGon |
|
Compatibilitat d'especies | JORDIG | 17 | 11.643 |
17-04-2007, 01:43 Último mensaje: JORDIG |
Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)