Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Guaramí Clar de Lluna

Hala a tothom,

Tinc un "Guaramí clar de lluna" (amb aquest nom m'el van vendre) que va entrat al meu acuari per error i ara voldria desfer-me'n.

A algú li pot interessar ?

El pot adoptar l'Associació ? (suggerencia feta per un soci)

Esta super guapo, deu estar en 12-15 cm i té uns bigotis de més d'un pam. Está acostumat a menjar la papilla que els i pren als meus discos Confusedmiley7:i a nedar en un 300 litres. És l'amo de l'acuari !

Vinga, qui s'anima ? ? ? ?

A10

Hola,

En principi els aquaris de la aab no estan destinats a rebre els peixos que sobrin als aquaris dels socis, més que res perqué sería un descontrol i una deixalleria dels peixos que no volvem (manera fàcil de desfer-nos d'ells).

Intenta possar un post a l'area d'intercanvi/compra/venda a veure si tens sort i trobés algú.
Blog AAB Blog GCK

Siempre hay espacio para un nuevo acuario
Album (en construcción)

Moltes gracies Eduardo Obis per contestar, pero no puc possar el missatge on hauria de ser perque no hi tinc accès (no soc soci).

Per altre banda no pretenc usar els acuaris de l'associació per desfer-m'en sino que tenia entés que aquest peix podia encaixar en algún dels acuaris que hi ha montats.

Repeteixo; gracies per contestar.

Qui s'anima !!

Adeu

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  ...peix "lluna-carassius-auratus" calatrons 4 3.845 18-04-2011, 23:41
Último mensaje: Telescopio

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)