Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Identificació killi
De quin killi es tracta?

[Imagen: memu9a9a.jpg]

Em demanen 8'50 € a la botiga.
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Nothobranchius rachovi.

Te una alta carència en l'alimentació, està molt prim.

Respecte el preu, no vull opinar.
Salutacions,

MIJABA.
MIJABA escribió:Nothobranchius rachovi.

Te una alta carència en l'alimentació, està molt prim.

Respecte el preu, no vull opinar.

M'ho suposava, a la urna del costat hi havia diversos cadàvers. Així que no m'he plantejat fer res.

Gràcies Mijaba.
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Killi pel guivet - Nothobranchius guentheri "Zanzibar Island" MIJABA 4 3.815 08-09-2013, 00:49
Último mensaje: TRONERA
  Qué ha pasado con killi-data? Edu O. 1 1.647 08-06-2010, 20:46
Último mensaje: Pere Sastre

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)