Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pantalla led
Hola a tots, a veure, tinc un aquari d'aigua salada de 120 L desde fa 3 anys i tinc una pantalla t5. Despres de rumiar-ho molt i veure molts aquaris amb leds he decidit que vull canviar la pantalla t5 per una pantalla de leds. La qüestió es que en pantalles led vaig peix jejeje, quines caracteristiques ha de tenir la pantalla? Ho dic per fer una bona compra. Desde fa un any que mantinc alguns coralls ( 1 gorgonia que menja zooplacton, 1 arbre de kenia, uns quants actinodiscs, 1 colonia de isaurus tuberculatus, 1 corall tou que no me'n recordo com es diu i 1 sarcophyton que es la ultima adquisicio jeje). En el futur voldre posar algun zoanthus i a veure si m'atreveixo a posar algun curall dur.
Per si serveix l'aquari fa 70x40x45

Gracies

Manel
Hola Manel,
jo tinc una Mitras hv i estic encantat.
encara que no tinc comparatives amb altres pantalles com la Radion o les AI.
fins ara

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  proyecto pantalla de leds Manolo 0 1.636 01-03-2014, 14:10
Último mensaje: Manolo

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)