Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vern?
Algu em pot dir veient les fotos si això és un vern?

.jpg   ImageUploadedByTapatalk1380904685.404514.jpg (Tamaño: 7,23 KB / Descargas: 35)
.jpg   ImageUploadedByTapatalk1380904705.792835.jpg (Tamaño: 6,37 KB / Descargas: 35)
Si, del fruit no en tinc cap dubte. És un vern
Genial, gràcies!
N'he collit de sobres per si algú més en vol
Xavi, deixa assecar bé els fruits.

Podríes aprofitar aquesta nit quan facis les pizzes ficarles una estona així les seques del tot, i mates els "bichomalos" Big Grin
Salutacions,

MIJABA.
Gràcies, ara és el temps. Just ahir, vaig fer una sortida per les riberes del Segre. Vaig arreplegar brots de salze, i uns quans cons pe als meus tancs.

.jpg   DSC_0018[1].jpg (Tamaño: 96,93 KB / Descargas: 30)
Osti quina passada. Però també poses la pinya verda?
Jo vaig pillar-ne d'un vern que en tenia de totalment seques de l'any passat, i les verdes d'enguany.
Només vaig agafar les primeres, les vaig escaldar i n'he fotut 4 o 5 en un 120litres. (El proper cop faré tècnica mijaba al forn amb la 4 quesos)
Han tenyit una mica l'aigua, però tampoc massa. Potser he d'esperar una mica més, tot just fa 12h
Xavi,

les escaldo amb aigua bullint com si fes una infusió i cap a l'aquari. L'aigua te la tenyeissen, pels tanins, pero el color clar de te, a mi m'agrada, això es questió de gustos. En tot cas hi podries passar mes aigües.

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Dubte amb Pinyes de vern pavon 4 2.504 23-08-2011, 14:50
Último mensaje: pavon

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)