Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Me está atrapando el lado oscuro!!!
Bunas pues como dice el titulo , hace tiempo que me atrae, pero esta vez, es ya de verdad, ha caído en mis manos un acuario RESUN DMS 500PL ,de segunda mano, muy bien de precio y a estrenar, se nota que no le ha tocado ni una gota de agua, bueno ahora con tiempo, sacaré acuarios para dejar sitio a este y empezaré a montar poco a poco, un mes o mas en empezar a comprar arena y rocas.

caracteristicas:
medidas: 51.3 cm x 45.8 cm x 56.4 cm..
capacidad 94 litros..
filtro sp..mecanico y biologico..
iluminacion: 2 lamparas x 36w.(luz blanca y azul) 8 leds (azules)
ventilacion: 2 ventiladores de 1.2 w.
Bomba: 10w, 550 l/h.

le falta el skimmer, he mirado por internet un, resun sk 300, que me aconsejáis de skimmer?? y que no sea muy caro, he mirado esta pagina de internet , es de fiar?? lguien a comprado??
http://www.fish-street.com/
y todo lo que podáis decirme será bienvenido . leeré mucho y me informaré antes de montar.

[URL=http://imageshack.com/i/15vuo4j][Imagen: vuo4.jpg]

[URL=http://imageshack.com/i/nhlc13j][Imagen: lc13.jpg]

[URL=http://imageshack.com/i/f3s01rj][Imagen: s01r.jpg]

[URL=http://imageshack.com/i/nrh285j][Imagen: 9plu.jpg]
*Acuario 240l comunitario
*Acuario 94l Tylomelania+ cherrys 
*Brico estanquito casero 60 l, medakas
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=gpQSK6lOU08"]EXORCISM PRAYER PART 1 - YouTube[/ame]
Jajajajaja creo q ya es demasiado tarde, joer más de 7 minutos y sólo es la primera parte ufff,
Buenas, pues sigo con el proyecto jejeje, estoy a la espera de recibir el skimmer, el refractometro y 2 cabezas de movimiento.
He estado mirando roca viva y he encontrado estas, ¿que os parecen, son de buena calidad o no son muy porosas? o mejor comprar de calidad y mezclar viva y muerta?
entonces serían unos 10 kilos, 6 de viva y 4 de muerta?

gracias.

[Imagen: cfox.jpg]

[Imagen: zv2r.jpg]
Gemma, a lo que es referien els companys es que si et vols aventurar en el marí, inverteixis en un bon material. Hi ha una dita que aplica molt bé: "Qui compra barat, compra dues vegades".

Jo hi estic molt d'acord.

Una urna sense sump, no pots disposar d'un equipament adeqüat (un bon skimmer, bomba de pujada, reomplidor automàtic...)

Sense una bona llum i equilibrada, no podrás tenir coralls una mica exigents, i l'aquari es veu "moix", molt groguenc o marronós sovint. Cal una bona llum per veure l'aquari bé.

I el mateix et dic amb la roca. Una bona roca viva té més números de abocar a un aquari sà, que una roca de qualsevol manera...

La meva proposta es que tornis al plantejament inicial encara que et prengui mes temps "omplir d'aigua".

[SIZE="1"]Com a exemple em poso a mi mateix, que vaig estar quasibé un any amb el material parat perque no ho tenia del tot clar. Fins que no ho vaig tenir clar i tot era favorable no vaig omplir d'aigua. I fins al moment, exceptuant alguna cosa, tot ha anat millor de l'esperat i amb uns resultats excel·lents. Per això em reitero que tornis al plantejament.

Per mi, el marí és la "pijada màxima", així que si ho has de fer fes-ho bé o sino no ho facis. Sento ser tant "agressiu", però esque els marins a mitges acaben sent una patacada Sad[/SIZE]
Salutacions,

MIJABA.
Opino com el mija al 100%

Aixo no es roca viva, son piedros XD com a molt deixats una temporada al mediterrani i despres recollits.

I diría que n`he vist mes d`un que ha picat en aquest mateix anunci.
Eip Gemma

Si no et corre presa un dia que baixi a BCN en cotxe et puc portar una mica de roca viva i morta que porta uns 10 mesos al sum de l' aquari.

Jo neteixo el sum i tu t' estalvies uns caleronsBig GrinBig Grin
Compres algun quililo més de roca viva bona i ja ho tens
Aixó si d' estar al sum sense llum es ben blanqueta.

Concideixo amb els companys que val la pena pendre-s'ho amb calma abans d' omplir d' aigua i estudiar bé quin tipus d' equip necessites o estas disposada a pagar i d' acord amb aixó veure quins bitxos es poden mantenir.

Salutacions
Compte amb aquesta pedra de les fotos, que de viva nooooooooo te res...
MIJABA escribió:Gemma, a lo que es referien els companys es que si et vols aventurar en el marí, inverteixis en un bon material. Hi ha una dita que aplica molt bé: "Qui compra barat, compra dues vegades".
si, Tens tota la raó, però el acuari és l'únic q em cap i q sigui tapat, nno m'agraden destapats, era el més gran.
O

Una urna sense sump, no pots disposar d'un equipament adeqüat (un bon skimmer, bomba de pujada, reomplidor automàtic...)
el sump no em cap q la taula, potser un però de molt petit i suposo. No en cabria tampoc res molt gran
Sense una bona llum i equilibrada, no podrás tenir coralls una mica exigents, i l'aquari es veu "moix", molt groguenc o marronós sovint. Cal una bona llum per veure l'aquari bé.
tampoc vull tindré corals exigents i tampoc masses
I el mateix et dic amb la roca. Una bona roca viva té més números de abocar a un aquari sà, que una roca de qualsevol manera...

La meva proposta es que tornis al plantejament inicial encara que et prengui mes temps "omplir d'aigua".

[SIZE="1"]Com a exemple em poso a mi mateix, que vaig estar quasibé un any amb el material parat perque no ho tenia del tot clar. Fins que no ho vaig tenir clar i tot era favorable no vaig omplir d'aigua. I fins al moment, exceptuant alguna cosa, tot ha anat millor de l'esperat i amb uns resultats excel·lents. Per això em reitero que tornis al plantejament.
encara no el omplire, en un parell ee mesos, no és tant com tu, però espero q vagi una mica bé
Per mi, el marí és la "pijada màxima", així que si ho has de fer fes-ho bé o sino no ho facis. Sento ser tant "agressiu", però esque els marins a mitges acaben sent una patacada Sad[/SIZE]
no ets agressiu és la veritat, però suposo q jo ho faré a mitges i serà una petacada i em direu, ja t' yo havien dit, i llavors desmontare, però ho gil probar
I gràcies per tot, no vull portarte la contraria perquè saps molt mes

ANB001 escribió:Opino com el mija al 100%

Aixo no es roca viva, son piedros XD com a molt deixats una temporada al mediterrani i despres recollits.

I diría que n`he vist mes d`un que ha picat en aquest mateix anunci.
em semblaven rares i per això he preguntat, però no sabia el perquè, pensava q no seran poroses
pavon escribió:Eip Gemma

Si no et corre presa un dia que baixi a BCN en cotxe et puc portar una mica de roca viva i morta que porta uns 10 mesos al sum de l' aquari.
Jo neteixo el sum i tu t' estalvies uns caleronsBig GrinBig Grin
Compres algun quililo més de roca viva bona i ja ho tens
Aixó si d' estar al sum sense llum es ben blanqueta.

Concideixo amb els companys que val la pena pendre-s'ho amb calma abans d' omplir d' aigua i estudiar bé quin tipus d' equip necessites o estas disposada a pagar i d' acord amb aixó veure quins bitxos es poden mantenir.

Salutacions

Doncs m'aniria molt bé jejeje però no corre presa, ja avisaras, per ara no monto, el equip és el que tinc i no puc canviar, vull provar el marí, si no em surt bé desmonto i faig un aquari de dolç,
Olivier escribió:Compte amb aquesta pedra de les fotos, que de viva nooooooooo te res...

Hola, gràcies, ja veig q hi han molts amb molta cara, la roca la comprare en una botiga, q se suposa q és el més important ja que es el filtre de l'acuari junt amb la sorra,
Salutacións

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Pasando al lado oscuro Marc Martínez 19 8.455 14-09-2014, 21:17
Último mensaje: Marc Martínez
  Quien se ha puesto las botas esta nochee... ? ANB001 46 15.346 14-02-2014, 01:42
Último mensaje: ANB001
  A ver si es viable esta idea tofol 4 2.107 23-03-2010, 20:19
Último mensaje: tofol

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)