Hem afegit un sistema de "M'agrada" al fòrum. Així podrem dir si ens agraden les entrades que facin els companys / Hemos añadido un sistema de "Me gusta" en los foros. De esta manera podremos decir si nos gustan las entradas de los foreros.

Hem desactivat per uns dies la secció de Patrocinadors, som renovant els contractes de col·laboració de l'any vinent / Hemos desactivado por unos días la sección de Patrocinadores, estamos renovando los contratos de colaboración del año que viene.

{myadvertisements[zone_1]}
Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Elecció substrat nutritiu
Doncs a semblança del d'Oliver Knott i Elos. Baixa una mica el PH per l'aigua de Barcelona que ja va bé i em sembla que a l'inici introdueix quelcom d'amonio.

El que tenen a AqaEspai deu portar mes o menys un mes en funcionament doncs aquest mateix acuari va estar en el stand de TMC a iberzoo amb el mateix plantat. Bé amb el mateix exactament no doncs la planta frontal dreta la van canviar farà qüestió de dues setmanes.

Jo pel que he anat llegint tots els factors són importants però el del sustrat és un d'aquells que crida l'atenció. Personalment he mantingut sense problemes cryptos y micranthemum umbrosum en un sustrat inhert com és la Quarzita.

TRONERA escribió:Saps si el Nutrasoil altera les característiques de l´aigua?
Responder
{myadvertisements[zone_3]}

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Canvi de substrat en aquari de 450 litres en marxa... David Fernández 16 4.875 13-01-2014, 18:29
Último mensaje: Aldo Fernández
  Parlem-ne: Substrat nutritiu, pros i contres Jaume71 33 9.884 18-04-2007, 14:13
Último mensaje: saygon
  Substrat nutritiu i accesoris de poda pitoles 6 2.771 29-03-2006, 10:43
Último mensaje: Xavi

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)
{myadvertisements[zone_2]}