Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Un perrito multicolor..
Hola,

Mirad esta mantis que bonita y que dócil que es Big Grin:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=7ChqrbbG5mI"]VID 20130922 122948 - YouTube[/ame]

A ver que os parece.

Saludos

Salva
Fins que decideixi cruspirse el seu dit índex...
un copet amb les seves pinces a un dit, deu ser com a poc una mica dolorós.

encara que és preciosa
Si que es guapa si aquesta galeraBig GrinBig Grin

Llastima que siguin tant besties

Salutacions
El noi del vídeo el conec!!

Está encantat amb la mantis, li ha muntat un acuari específic per a ella. Ara está buscant una segona mantis de color vermell...

Son bitxos força especials i curiosos.

Jo tampoc em fiaría de apropar tant la maneta Big Grin

Ni en tindría una per casa Cool
Salutacions,

MIJABA.
No hago yo eso ni borracho XD
Que guapo aquesta bestiola... encara que fa una mica de por XD
Jejeje es un bitxo molt graciós
Jo després de veure el comportament d'aquest bitxo no fico la mà a l'acuari ni boig! ajajajaja

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=0tYA1PYKLHo"]VID 20130922 122948 - YouTube[/ame]
Fa por i tot.

Vaig veure a un docuemntal de la 2, un bitxo semblant, que te una especie de catapulta que fa que la bola que dona cops surt a una potencia terrible.
Una especie de cranc, no massa gros.

Li posaban un casc de moto al devant, l'emprenyaven una mica i, del cop, el trencaba (be, l'agrietaba).

apa, salutacions
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi

[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
Home, independentment de lo perillós que sigui, si l'emprenyen tant com fa el paio del darrer video no m'extranya que ataqui, assassini i esquarteri a aquariòfils ¿? bobos.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)