Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Acuario sobresale 5 cm
Buenas, es un Acuario de 240 l, de 1m largo, 50 cm ancho y la mesa hace 45 cm de ancho y sale 5 cm por la parte de atrás,¿ es seguro??¿O pongo una madera encima de la mesa q apoye? El largo no hay problema, apoya en toda la superficie, gracias.
*Acuario 240l comunitario
*Acuario 94l Tylomelania+ cherrys 
*Brico estanquito casero 60 l, medakas
Hola Gemma,

Hay diversos modelos de mesa que dejan el perímetro de la base al aire (sirocco) o la parte central (betta, terglas). Lo que es mas importante es que la parte de la base que toca la mesa tenga una capa elástica enmedio, sea cinta neopreno o una esterilla acolchada, para evitar tensiones en el vidrio si hay imperfecciones en la superficie, se dilata o queda alguna partícula entre la mesa y el cristal.

Uf, por tu firma veo que estas on fire Big Grin
Hola, ok doncs gràcies, ara estic mes confiada, si que és veritat el q dius de las taules...
Així només tindria q comprar algo com una esterilla per a sota, però...ara em ve un dubte, si poso la esterilla, en el troç que surt per darrere de la taula el acuari, no és pitjor perquè té un desnivell al acabarse esterilla?? No de si m'explico bé...

I si, per la firma, estic ven liada amb els acuaris, per ara monto el de 240 l i més endavant el de 90 l, i en futur el marí, aquest és més complicat i per ara llegeixo molt,
El meu moble també és de 45cm i tinc un aquari com el de la AAB: 130x50x54. El tinc volant 5cm per darrera i cap problema Wink
Perfecte llavors, pero hi posso esterilla?? ara no de q fer, com el tens tu??
gem.b escribió:Així només tindria q comprar algo com una esterilla per a sota, però...ara em ve un dubte, si poso la esterilla, en el troç que surt per darrere de la taula el acuari, no és pitjor perquè té un desnivell al acabarse esterilla?? No de si m'explico bé...

No sé si t'acabo d'entendre, però pensa que l'esterilla queda tan prensada que acaba sent poc més d'un parell de mm. I no veig com podria crear un desnivell, a banda que de desnivellats estan tots els terres/mobles i per això poses esterilla també.

I parlo d'aquaris sense marc inferior. Hi ha molts que tenen un marc que "puja" uns milímetres i de fet el vidre no toca la superfície on reposa l'aquari. En aquests, en principi no cal posar res, encara que penso que mai estar de mes aïllar el moble del tanc.
Ahh, doncs tens raó, deu quedar super premsat, clar q depèn del gruix de la esterilla, estava pensant en una q tinc per casa però no és d'acuaris, però si és de acuaris serà molt prima i així no hi haurien problemes.
L'acuari si té marc a la part d'abaix, però no puja gens, és una planxa de plàstic.
L'esterilla serveix per igualar la superfície i que la base quedi ben plana. On s'acaba l'esterilla queda el mateix desnivell que si s'acaba el moble, fet i fet queda volant a l'aire.

Jo hi tinc una planxa de porexpan fineta.
Gracies, ja vaig passar com una esterilla gris q vénen ja per els acuaris i ja està casi montat, li falten més plantes per tapar el brico tub del filtre de teula i anar omplint cada dia una mica amb aigua. Salutacions.

[Imagen: fscb.jpg]Uploaded with ImageShack.com
molt xulo l'aquari jjeejeje volem veure la seva evolucio WinkWinkWink
Manel

- 250 L -marí.
- 150 L -Tanganyka

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Consejo acuario comunitario jasor00 9 3.830 01-07-2018, 03:40
Último mensaje: 0lmo
  Busco acuario alberto30 1 1.089 02-04-2018, 10:52
Último mensaje: Doversound
  Se necesita urna acuario Edgare94 3 1.811 20-07-2017, 10:04
Último mensaje: ricky
  Acuario enfermo nanroig 4 2.135 14-07-2017, 13:53
Último mensaje: fcolours
  Acuario sin inquilinos. Damian 5 2.749 25-10-2016, 15:18
Último mensaje: Carlos Samurai
  Acuario de Quino Salvador Borràs 4 2.580 17-10-2016, 10:25
Último mensaje: Carlos Samurai
  Desmontaje acuario ze474 2 1.593 13-11-2015, 14:51
Último mensaje: ze474
  Nuevo acuario 60 litros Vargas 1 1.688 26-01-2015, 22:45
Último mensaje: lampibcn
  Redecoración acuario cvarela 6 3.678 11-11-2014, 04:37
Último mensaje: ramieel
  Efecto vinilo para el acuario Natalia 5 3.338 07-09-2014, 21:28
Último mensaje: Natalia

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)