Temas: 73
Likes Given: 0
Registro en: Feb 2012
Hola Jordi,
jo pels locus dels cíclids que parlo pel FB, la majoria dels USA o UK, tenen pels m'buna una ratio de 1 per cada 10L tope. Osigui, uns 24 pel teu tanc.
El que jo flipo és com els mantenen, sovint només amb filtres d'esponja per airejador i una powerhead per fer corrent. Això sí, canvis d'aigua del 50% cada pocs dies. Deu ser que l'aigua als USA deu anar regalada
•
Temas: 54
Registro en: Apr 2010
ismacarv escribió:Hola Jordi,
El que jo flipo és com els mantenen, sovint només amb filtres d'esponja per airejador i una powerhead per fer corrent. Això sí, canvis d'aigua del 50% cada pocs dies. Deu ser que l'aigua als USA deu anar regalada 
Això son costums.
Fa un parell d'anys vaig visitar varius criadors particulars a Perú, país on està molt estesa l'afició per peixos d'aigua freda, ja saps que es la meva pasió. TEnien aquaris, molts sobretot per les cries, i petits estancs o balses (2.000-3.000 litres) pels reproductos i adults.
Tots amb esponja i airejadors. Tots conectats a un sol compresor d'aire. Suposo també que es una opció pel consum.
Es clar que aquaris i balses acostumaven a estar pelats.
El meu acuari de ciclids, per exemple, no vieg sense els canvis d'aigua que dius del 50% i sifonant cada vegada, que es pogues mantenir minimament net.
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi
[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
•
A ells el hi van els muntatges tipus això. Suposo que la millor manera de fer sostenible una fishroom, encara que les que conec de companys de per aquí tiren de filtres externs, no d'airejadors. Parlo de cíclids, no de killis o bettas i similars.
•
Temas: 95
Registro en: Jan 2013
ismacarv escribió:A ells el hi van els muntatges tipus això. Suposo que la millor manera de fer sostenible una fishroom, encara que les que conec de companys de per aquí tiren de filtres externs, no d'airejadors. Parlo de cíclids, no de killis o bettas i similars.
![[Imagen: 13+-+1]](https://lh3.googleusercontent.com/-E1VRFg6Gudg/Unzj6-YRViI/AAAAAAAABpA/1uqrbu0w-y4/w627-h839-no/13+-+1)
 miley3:  miley3:  miley3:  miley3:  miley3:  miley3:  miley3:  miley3:  miley3:
Que s´ha de fer perque la dona et deixi ficar una fishroom d´aquestes a casa?
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
•
•
Temas: 0
Registro en: Nov 2013
Molt wapo si señor, yo en tenia un de 100L pero el final vaig cambiar de especie perque eren molt agresius entre ells.
•
Temas: 15
Registro en: May 2013
El que s'ha de fer per tindre la fishroom és que la dona també la volgui tindre a casa seva... ajajajaja
•
Temas: 54
Registro en: Apr 2010
Cita:El que s'ha de fer per tindre la fishroom és que la dona també la volgui tindre a casa seva... ajajajaja
Amb el primer canvi d'aigua s'acabat qualsevol "patente" que t'hagi donat la dona
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi
[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
•
|