Temas: 16
Likes Given: 0
Registro en: Jan 2011
Bueno, hola a tots, doncs aixo, tinc un aquari de 120 litres nets d'aigua dolça que desde que tinc l'aquari mari el tinc una mica apartat i m'agradaria readreçar-lo. Fins ara mantenia neons, corydoras i ancistrus. No se que fer, vull canviar una mica del que tenia. Em podrieu donar idees? tinc pedres i 3 troncs naturals.La pantalla es la que venia amb l'aquari, filtre de motxilla, calentador i tinc una bomba d'aire.
•
Temas: 73
Registro en: Feb 2012
Vols fer un reset o mantenir el que tens? Quina llum és la que venia?
120L nets i un filtre de motxilla... Quin filtre és? Ara perquè tens pocs habitants i de poca càrrega biològica, però depen del que posis pots anar curt.
•
Temas: 89
Registro en: Aug 2006
https://www.google.es/search?q=acuario+a...B800%3B681
Si me pidieses opinión según estos parámetros...
120 litros
Low Tech (poca luz sobretodo)
Peces amazónicos
Le metes a lo que tienes una pareja de apistos y tremendo acuario.
Son acuarios que rallan la excelencia a nivel visual y quieren MUY poco control sobre ellos, más allá de tener buenos comedores de diatomeas (ancistrus y otocinclus) y buenos cambios de agua.
Siempre he pensado que es la mejor forma de tener un acuario de ese litraje con poca luz.
https://www.google.es/search?q=acaurio+t...B700%3B398
Y la otra opción, menos vistosa, pero no por ello menos deliciosa, es un Tanganica en dos ambientes, uno rocoso con unos Altolamprologus calvus y unos conchícolas tipo Multis.
O dos ambientes rocosos bien diferenciados con unos Julis y unos Altos.
Aquí además el agua te acompaña... buen surtido de caracoles para que te hagan las labores de intendencia en forma de Melanoides y apa...
Es que 120 litros son una locura... hay mil posibilidades.
Y ya si te sientes totalmente unchained y controlas, unas aguas negras y un buen grupito de Chocos o de Samuráis con unas rasboritas y unos Kuhlii de fondo... similar al amazónico pero todo mucho más delicado y los parámetros del agua muy ácidos. He visto que controlas de marino, así que el tema agua y osmosis lo tendrás ultradominado.
Todo ello sin plantas, sin aumentar pantalla y sin invertir, en el acuario, más de lo que ya tienes... 0% inversión, 100% resultado.
Si te quieres complicar más la vida aún hay más posibilidades!!
Carpe Diem.
•
Temas: 33
Registro en: Sep 2007
A mi me flipan los amazónicos y viendo que Aldo te lo recomienda yo no lo dudaría.
•
Et fan molt bones recomanacions. Tot depèn de l'aigua que tinguis disponible. Jo et recomanaria muntar el que a mi m'agrada
Tornant a mirar el equip que tens, podries fer servir la bomba d'aire per alimentar un filtre d'esponja mitjanet i per 6€ li donaves un impuls per posar cíclids, anabàntids, ateriniformes o el que vulguis.
Per cert, quines mides té la urna?
•
Temas: 89
Registro en: Aug 2006
Acabo de ver que en los acuarios de arriba del primer enlace hay un acuario mío 
Carpe Diem.
•
Aldo Fernández escribió:Acabo de ver que en los acuarios de arriba del primer enlace hay un acuario mío  
... con entrevista y todo...
•
Hola gràcies a tots per les respostes. A veure l'aquari fa 120x30x40, son 144 litres bruts que amb el filtre de motxilla passen a ser 120 litrres nets mes o menys, segurament siguin 130 pero prefereixo treballar amb la base de que son 120 reals per no carregar-lo , quan em refereixo a filtre de motxilla es estil d'aquest: https://www.google.es/search?q=filtre+mo...B192%3B262 . L'aquari fa 8 anys que esta montat i fins avui dia mantenia mes especies amazoniques, escalars, neons, durant 4 anys vaig tindre cacatuoides, i la veritat es que m'agradaria canviar una mica jejee. Respecte l'aigua no tinc problema com be diueu tinc un mari i tinc aigua d'osmosis. La idea dels ciclids africans em be de gust perque es un dels tipus de peixos que em queden per provar i desde fa un temps els hi tinc ganes jeje
Manel.
•
Temas: 54
Registro en: Apr 2010
HOla manel,
Crec que el que tu entens per filtre de motxila no està del tot correcta. Això no es un filtre de motxila, es un filtre interior, que acostuman a anar força be, però treuen espai, i es complica una mica quan has de netejar els materials. a mes a mes, la porqueria no deixa d'estar dintra de l'aquari.
El filtre de motxilla, per a mi es soslament el que va penjat a l'exterior de l'aquari, no????
I jo votaria per un tanganika. No et dona per fer un malawi, que es el que he montat jo, però hi han peixos espectaculars en tanganika.
I no ser si es podria fer un malawi amb uns quants aulos, que també n'hi han preciosos.
I sempre tens l'opció de fer un criadero de guppys, mollys, platys, etc..
Salut.
Et desfàs dels ancistrus??? Estic buscant femelles, però una mica creixedetes, que es per posar al malawi.
-------------------------------------------------
[SIZE="2"]*350 L, esperant goldfish de qualitat.
*30 L, mollys, platys, corys,.. Sobrepoblat, si.
*Estanc 1.100 L, amb Goldfish de qualitat.
*Estanc, 40.000 L. Kois, cometes, algun shubunkin, goldfish fills dels del 1.100 L.[/SIZE]
*250 L, Malawi
[SIZE="1"]"En esta afición, esa eterna, eterna sensación de parecer un friky"[/SIZE]
•
Hola, si, fins ara els hi deia filtre de motxilla als dos tipus, a artir d'ara li dire filtre interior xD . Pel que fa a lo que dius de la bruticia, rento l'esponja 3 cops per setmana i quan faig canvis d'aigua trec tots els materials i sifino el filtre, fent aixo sempre he tingut tots els parametres be i l'aigua bastant neta.
La veritat es que el tanganika em ve de gust de montar, mollys guppys i demes crec que no ho fare perque abans d'aquest aquari tenia un de 60 litres i ja en vaig tenir i no em motiva tant com un de ciclids africans.
La veritat es que en les ultimes hores dubtava entre el tanganika i possar un aquari asiatic (guramis i demes), pero ciclids africans em tiren molt.
Pel que dius dels ancistrus suposo que em desfare d'ells si monto els africans pq son d'aigües acides i no bàsiques.
En un tanganika per aquest aquari quines especies possarieu de plantes i peixos?
•
|