Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
seguridad co2
Bona tarda!

Jo vaig trucar fa 2 setmanes a AB Seguridad i vaig preguntar pel preu de la càrrega de CO2 per una ampolla de 10L. Em van dir que valia 39,80 + IVA.

Aprofitant aquest fil, m´agradaría preguntar si es viable utilizar un extintor de CO2 que tinc d´una botiga. Es cas afirmatiu coneixeu d´algun article, instruccions, brico... on expliqui pas per pas com adaptar-lo d´una manera fàcil d´entendre? M´agradaria saber que opineu d´aquesta possibilitat, si es factible, pros, contres...

Gràcies
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
Tan sencill com que només tens que endollar el manometre i apretar la maneta d'obertura i aguantar-la amb una goma o brida. El pots fer servir sense problema.
Sempre i quan estem parlant de un sistema amb manometre i la resta. NO es pot fer servir sense manometre reductor de pressio.
Hola nois!

Bé, doncs ja he recarregat el meu extintor de CO2 de 2 kg amb Artdefoc. Dir-vos que no només puc confirmar el preu de 8 € + IVA sinó que, a més, me'l van venir a recollir a casa i me'l van tornar recarregat 24h després!!! Suposo que ho van fer perquè visc al costat de Terrassa, clar, però, en global, no es pot demanar més per 9,68 €...

David.

David Fernández escribió:Hola,

He posat un correu a una casa d'extintors de Terrassa i m'informen que recarreguen extintors de 2 kg per 8 € + IVA. Com tinc un extintor buit, provaré amb ells, a veure què tal. El preu sembla molt bo...

Les dades són:

ARTDEFOC EXTINTORS
Canal del llor, 64
08227 TERRASSA
info@artdefocextintors.com
http://www.artdefocextintors.com

Fins ara,

David.
TRONERA escribió:Aprofitant aquest fil, m´agradaría preguntar si es viable utilizar un extintor de CO2 que tinc d´una botiga. Es cas afirmatiu coneixeu d´algun article, instruccions, brico... on expliqui pas per pas com adaptar-lo d´una manera fàcil d´entendre? M´agradaria saber que opineu d´aquesta possibilitat, si es factible, pros, contres...

És com t'ha dit l'Olivier. De fet, intueixo que has de fer el mateix que amb la botella de 10 kg, perquè aquesta deu funcionar també amb una pressió d'uns 50-60 bars, no...?

Per cert: jo la maneta de l'extintor la mantinc oberta amb cinta adhesiva (cel·lo). Cutre però funcional: apretes la maneta, fas 10 voltes de cel·lo, i llestos... Jo tinc el manòmetre Aqualight que ven Sirocco:

http://www.compraracuario.com/esp/produc...-reductor/

Porta 11 anys funcionant contínuament, i 0 problemes...

David.
Olivier escribió:Tan sencill com que només tens que endollar el manometre i apretar la maneta d'obertura i aguantar-la amb una goma o brida. El pots fer servir sense problema.

Jo el que tinc pensat fer es treure tot el que porta l´extintor de CO2 i aprofitar només l´ampolla, posar una válvula CGA-320 i acomplar un manoreducor (regulador de pressió de CO2) tal i com posen en aquest tutorial:

http://planetacuario.com/showthread.php?...mportante*

El que no se es si al extintor (ampolla) se li ha de fer alguna cosa al seu interior, treure alguna peça interna en cas que la porti, netejarlo amb alguna cosa...

Avia´m que em podeu dir els que teniu extintor de CO2 en els vostres equips.

Gràcies.

Jordi
No, res. Si li ficas una valvula de rosca, com no será molt més comode. Pero vols dir que no trobaries una ampolla de les de gas per cervessa per el preu d'una valvula?
Olivier escribió:No, res. Si li ficas una valvula de rosca, com no será molt més comode. Pero vols dir que no trobaries una ampolla de les de gas per cervessa per el preu d'una valvula?

Es factible? No acostumo a frecuentar cap bar tan asiduament com per tindre la confiança de demanar que em passin una ampolla. Ells en tenen varies, com va això?
Jo vaig trobar una a una tenda d'articles de 2ª má. Tirara de preu, es van veient. I una vegada vaig veure una a un foro, pero no recordo quin. Van sortin de tant en tant.
Jo es que si no tens molta presa passaria amb l'aixeta del extintor fins trobar una ampolla gran. Per economia de recarregues només poty ser et mereix la pena.

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)