Des del 10/10/2019 el fòrum de l'Associació passa a ser només de lectura. Això vol dir que no es poden crear temes nous ni respondre als temes ja oberts. Les noves tecnologies han fet que una eina tan útil i preuada hagi caigut en desús. Hem decidit deixar obert el fòrum per a totes aquelles persones que vulguin consultar temes tractats al fòrum i que moltes vegades s'esdevenen en eines molt útils pels aficionats a l'aquariofília. Moltes gràcies a tothom.

Calificación:
  • 0 voto(s) - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[CONSELL] -Filtre Sec-Humit Eheim 2229
Per motius d'ampliació d'aquari he de sobredimensionar els filtres.

Un dels que tinc en ment és aquest filtre Sec-humit:

EHEIM 2229

[Imagen: 329-626-large.jpg]

[Imagen: 329-627-large.jpg]

[Imagen: 329-628-large.jpg]

El filtre extern Eheim 2229 funciona com un filtre de degoteig i és molt eficient en l'eliminació d'amoníac i nitrit, recomanat per a tancs densament poblats o marins. Vénen amb tots els materials (substrat pro).

Eheim 2229 extern Especificació Filtre:

• Mida del tanc fins 600l
• Cabal: 1050 l/h
• Circulació Filtre 550L/h
• Alçada d'elevació 2,00 m
• Volum del filtre 7,3 l
• Consum d'energia 25 W
• Mida: 415 x 210 x 300

Algú el té? No l'he trobat per la zona, així que l'hauria de comprar per internet, cosa que no em permet saber:

1. Soroll, diuen que és molt sorollós.
  2. Filtració, comenten que només serveix per filtració química. Si hi entren partícules es crea fanguet i no filtra bé.
  3. Efecte ona: caba cop que s'omple i es buida, crea ones.

Em podeu aconsellar els que el teniu o l'heu vist?
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Cryptocoryne willisi i Limnobium laevigatum.[/INDENT]
Hola,

Es un filtre antic i crec que ja no es fa. Jo vaig tenir el 2227 i era molt curiós. s'omplia i es buidava cíclicament .

De tota manera et recomano un filtre mes modern amb meyns consum.

Fins aviat

Salva
I de filtració que tal? Realment descomposa tan bé?
I de soroll, com anava?
Realment feia l'efecte onada?

El fet de no poder-lo veure en funcionament és el que em fa dubtar.

Gràcies,
CIANO EMOTIONS NATURE® 100 [INDENT]Symphysodon aequifasciatus, Pterophyllum scalare, Mikrogeophagus ramirezi i Ancistrus sp.[/INDENT]

Plantat amb: [INDENT]Anubias sp., Echinodorus X "Ozelot red", Echinodorus vesuvius, Ludwigia Palustris Red i Limnobium laevigatum.[/INDENT]

FLUVAL® EDGE[INDENT]Betta splendens, Otocinclus affinis i Ancistrus sp.[/INDENT]

Bona tarda companys!

Ricard, pel que tinc entès i escoltat, es un Excel.lent filtre en quan a filtració biològica es refereix. D´altres aspectos com el soroll, filtració, efecte ona... no tinc referències.
El que si se del tot cert, es que els "wet/dry" no son gaire compatibles amb aquaris equipats amb CO2 ja que aquests filtres tenen un compartiment humit en contacte amb l aire per a propagar millor les bactèries i això provocaría una gran pèrdua del CO2.

El teu home es diu Pavel, catedràtic en tecnològia Eheim. Ell en te algún d´aquests. L´Isma també li agrada prou el tema filtració i es pro Eheim.

Avia´m que ens pot dir la gent!

Salutacions.

Jordi
En aprenentatge. 350L plantat en projecte.
Salvador Borràs escribió:Hola,

Es un filtre antic i crec que ja no es fa. Jo vaig tenir el 2227 i era molt curiós. s'omplia i es buidava cíclicament .

De tota manera et recomano un filtre mes modern amb meyns consum.

Fins aviat

Salva

Efectivament no està al catàleg de 2013 del fabricant. Potser algun importador te unitats antigues. El que sí hi ha encara són recanvis als distribuïdors.
I en quant al funcionament?

Ricard escribió:I en quant al funcionament?

Potser aquest post et pot ajudar. Jo no conec aquests filtres.

http://www.aquariofilabcn.org/forum/show...php?t=6262
ismacarv escribió:Potser aquest post et pot ajudar. Jo no conec aquests filtres.

Mira que he filtrat 2229 abans de publicar el post! Hauria d'haver buscat pel model més petit: 2227.

Gràcies per la Informació, ara el llegiré.

Jo vaig tenir-lo fa un tou d'anys
Com a funcionament i com a filtre, una maravella, eliminava molt be la merda, pero vaig tenir-hi molts problemes
El porexpan que fa de boia i regula l'entrada/sortida de l'aigua se'm va trencar un parell de cops.
Ademes quan s'embrutava, el porexpan deixava de pujar i baixar i llevors funcionava com un filtre mig ple d'aigua.
Es sorollos!
Tant entrar i sortir aigua i els cops del porexpan amunt i avall
Apa, fins ars
Joan1791 escribió:Es sorollos!
Tant entrar i sortir aigua i els cops del porexpan amunt i avall

Vaja home!

Aquest és un punt important. Tinc l'aquari al distribuïdor de casa, i a les nits s'escolta el sorollet del Eheim 2213 i de l'Eheim 2233 però un brunzit molt tènue...

Si el filtre és sorollós, o insonoritzo el moble o faig un sump amb silenciador.

Algú més pot aportar la seva experiència?

Posibles temas similares...
Tema Autor Respuestas Vistas Último mensaje
  Kit Fluval Roma 125 Vs Eheim Vivaline led 126 Cavan 2 9.331 05-07-2017, 23:22
Último mensaje: Ambassador
  perdua de aigua filtre profesional 2 lampibcn 7 40.500 30-03-2015, 23:12
Último mensaje: Salvador Borràs
  Filtre de Nitrats Ricard 7 7.840 04-09-2014, 15:48
Último mensaje: Ricard
  Consulta on-line a Eheim. Termofiltre 2073 TRONERA 8 8.002 17-02-2014, 12:57
Último mensaje: TRONERA
  Ruido en filtro exterior Eheim 2215 Natalia 18 20.972 19-11-2013, 01:41
Último mensaje: Natalia
  Filtre amb làmpada UV integrada Ricard 14 12.472 13-11-2013, 10:32
Último mensaje: ismacarv
  El "Nuevo" modelo de EHEIM Pavel 4 5.395 26-10-2013, 18:03
Último mensaje: Pavel
  Problema amb filtres Eheim David Fernández 2 3.903 11-07-2013, 13:19
Último mensaje: David Fernández
  Eheim Professionel III 2075. TRONERA 12 12.651 15-05-2013, 03:31
Último mensaje: Pavel
  Problema amb alimentador automàtic Eheim David Fernández 8 8.340 13-05-2013, 19:32
Último mensaje: 2365

Salto de foro:

Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)